|

یادگیری زبان دوم با گوشی همراه!!!

روش های بسیاری مانند یادگیری زبان با گوشی، یادگیری زبان در بهترین آموزشگاه زبان در تهران و به صورت خودخوان برای یادگیری زبان دوم وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

امروزه با وجود تلفن همراه و اینترنت، می توان بسیاری از کار ها را به صورت غیر حضوری انجام داد همچنین با اینترنت می توان با افراد مختلفی در سراسر جهان ارتباط برقرار کرد و عکس ها و ویدیو هایی که به اشتراک می گذارند را تماشا کرد. علاوه بر این سرگرمی ها، می توان از دیگر ویژگی های اینترنت و تلفن همراه هم بهره مند شد.

یادگیری یک زبان جدید توسط وب سایت ها یکی از راه های دیگر استفاده از تلفن همراه می باشد. روش های بسیاری مانند یادگیری زبان با گوشی همراه، یادگیری زبان در بهترین آموزشگاه زبان در تهران و به صورت خودخوان برای یادگیری زبان دوم وجود دارد.

آیا می دانید علت یادگیری زبان با گوشی موبایل چیست؟

از آنجایی که تلفن همراه همیشه با شما است، می توانید یادگیری یک زبان جدید را با وجود آن آغاز کنید. همیشه و همه جا در دسترس شما قرار دارد. فرقی نمیکند از کدام اپلیکیشن ها استفاده می کنید، تلفن همراه از همه نظر کارآمد است. تنوع این برنامه ها آنقدر زیاد است که می توانید از همان ابتدا تا زمانی که پیشرفته شوید از آن ها کمک بگیرید. 

اپلیکیشن ها را  از این سایت دریافت کنید.

از روش های متعددبرای یدگیری زبان دوم استفاده کنید

برای موفقیت و رسیدن به یک جایگاه خوب از نظر یادگیری زبان، باید از روش های متعدد استفاده کنید. هر یک از این متد ها ویژگی های منحصر بفردی دارند که با به کارگیری همه آن ها می توانید راهی ایده‌ آل برای تقویت مجموعه مهارت‌ هایتان پیدا کنید.

در راه رفتن به محل کار با گوشی خود زبان بخوانید

اگر با خودروی شخصی به محل کارتان می روید، می توانید این مسیر را با برنامه های متنوع یادگیری زبان طی کنید. فرقی نمی‌ کند کتاب صوتی باشد، پادکست باشد یا اپلیکیشن‌ هایی که لازم نباشد برای کار کردن با آن‌ ها از دستانتان استفاده کنید؛ برای هر روشی که بخواهید انتخاب کنید، گزینه‌ های زیادی وجود دارد که می‌ توانید ساعت‌ های رانندگی یا ترافیک را به زمان‌ هایی برای یادگیری تبدیل کنید.

اگر با وسایل نقلیه عمومی به محل کار می‌روید، گزینه‌ های بیشتری در اختیار شماست. می‌ توانید از هنسفری برای محتوای صوتی استفاده کنید یا مثل مواقع دیگر اپلیکیشن محبوبتان را باز کنید و از آن استفاده کنید.

 خبر خوب این که:

یادگیری زبان با گوشی در زمان ورزش کردن

اگر اهل ورزش و تناسب اندام هستید، می توانید در حین ورزش جسم، ذهنتان هم ورزش دهید. در حین ورزش با استفاده از اپلیکیشن های مختلف یک زبان جدید را هم یاد بگیرید. بهتر است برای این کار از اپلیکیشن های صوتی استفاده کنید که دستتان بسته نباشد.

یادگیری زبان با گوشی در زمان پرواز

برخی از اپلیکیشن ها بدون اینترنت هم در دسترس هستند. پس در زمان پرواز هم می توانید از آن ها به صورت آفلاین بهره مند شوید. با هدفون شخصی خود به دروس مختلف گوش دهید و از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

یادگیری زبان با گوشی در زمان انتظار

فرقی نمی‌ کند در صف بنزین باشید، در صف قصابی باشید یا در صف رستوران‌ های خودرو-گذر (drive-thru)، به طور کلی در هر زمانی که منتظر چیزی هستید، گوشی موبایل خود را روشن کنید و با استفاده از برنامه مورد نظر به یادگیری زبان بپردازید. 

در واقع در هر زمانی که فرصت دارید می توانید یادگیری زبان را انتخاب کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها