|

هر آنچه باید درباره سفر به مارماریس ترکیه بدانید

مارماریس، شهری در سواحل مدیترانه و بهشتی دور از انتظار است. شهری منحصر به فرد و پر از کشتی های تفریحی و جاذبه های طبیعی که لقب جواهر ترکیه …

لینک کوتاه کپی شد

مارماریس، شهری در سواحل مدیترانه و بهشتی دور از انتظار است. شهری منحصر به فرد و پر از کشتی های تفریحی و جاذبه های طبیعی که لقب جواهر ترکیه را از آن خود کرده است. در این شهر، آفتابی خاص و سواحلی با شن های طلایی را می‌بینید که منظره های شگفت انگیزی را خلق کرده‌اند. جاذبه هایی که اگر آنها را بشناسید، بیش از پیش به رزرو هتل مارماریس و سفر به این شهر جذاب، وسوسه خواهید شد. در ادامه کمی بیشتر با این شهر توریستی جذاب ترکیه و جاذبه های دیدنی آن آشنا شوید.

cb07ef92-ad04-49b2-b804-263f64500f6f

بهترین زمان سفر به مارماریس ترکیه چه فصلی است؟

بهترین زمان رفتن به مارماریس و اقامت در هتل مارماریس ترکیه، ابتدای بهار تا اواسط تابستان است. زمانی که خیلی از مردم این مکان را انتخاب می‌کنند تا تعطیلات خود را بگذرانند؛ هرچند وقت هایی است که به خاطر گرما ساحل شلوغ است. آب و هوای مدیترانه ای مارماریس شما را در زمستان هم به آنجا می کشد چرا که آب به قدری سرد نیست که نشود در آن شنا کرد.

 شاید برایتان جالب توجه باشد که بدانید نام مارماریس از مارمارون به معنی سنگ مرمر گرفته شده است که دلیلش وجود سنگ های مرمر فراوان در آنجاست. رفتن به مارماریس سخت نیست، چرا که پس از اتمام سفرتان از فرودگاه دالامان می توانید از طریق تاکسی یا اتوبوس خودتان را به بهشت ترکیه برسانید. در این سفر همراه داشتن لباس های نازک کفایت می‌کند. چون هوا هیچ وقت آنقدر سرد نمی‌شود.

مکان های دیدنی مارماریس

مارماریس تنها به دلیل داشتن سواحل بکر شهرت ندارد، بلکه به غیر از شنا در دریا، باید دیگر جاذبه های دیدنی این شهر را نیز ببینید. مهمترین نکته در خصوص سفر به مارماریس، دیدن جاذبه های شهر است. اگر به مارماریس سفر کنید ولی جاذبه های آن را نبینید، سفری بی معنی داشته‌اید. در ادامه چند مورد از بهترین جاذبه های گردشگری مارماریس معرفی شده است.

1-پارک ملی مارماریس

درختان کاج سرخ در اینجا زیبایی خاص و به یاد ماندنی دارد. علاوه بر درختان کاج، انواع دیگری از درختان مانند بج، خر زهره، بلوط و سرو را نیز می‌توانید ببینید. همچنین اگر به حیوانات علاقه دارید، در پارک ملی مارماریس از خرس و بز وحشی و... می‌توانید دیدن کنید.

2-قلعه مارماریس

این قلعه سابقه تاریخی فراوانی مخصوصا در دوره عثمانی دارد. این قلعه بر اثر حمله نیروهای فرانسوی آسیب فراوانی دید، ولی پس از آن دوباره  ترمیم و ساخته شد، به طوری که هم اکنون تبدیل به موزه ای شده که میزبان گردشگران زیادی در سال است.

5dea29cc-460c-4d86-9baa-3f9951570f6f

3-بازار مارماریس

اگر به دنبال بردن سوغاتی و خرید هستید، قدم زدن در این بازار را از یاد نبرید. پیشنهاد می‌شود خریدتان دلی و از روی تفریح باشد، چرا که در بازار مارماریس برندهای معتبر و لوکس فعالیت نمی کنند. پس موقع خرید به برند توجه نکنید و به جای آن سعی کنید از صنایع دستی و محصولات محلی ها خرید کنید.

4-پارک های آبی مارماریس

این پارک جاذبه ای مناسب برای دوستداران آب است اما هزینه زیادی دارد. اگر هزینه اش برایتان مهم نیست، حتما از آکواریوم دریم مارماریس، مارماریس آکواپارک، استارآکوا پارک و پارک آبی آتلانتیس که تفریحات آبی این شهر محسوب می‌شوند، دیدن کنید.

5-تور جیپ سافاری

بهشت مارماریس برای عاشقان هیجان نیز جیپ سافاری را دارد، تا مبادا حوصله تان سر برود. این تورها در نزدیکی جنگل های مارماریس برگزار می شوند. بنابراین اگر دوست دارید سفر خود را با طعم آدرنالین تکمیل کنید، در سفر به مارماریس حتما یک تور جیپ سافاری در طبیعت زیبا نیز برای خود رزرو کنید.

در سفر به مارماریس در کجا اقامت کنیم؟ از کجا هتل مارماریس رزرو کنیم؟

خوشبختانه تمامی هتل هایی که در مارماریس هستند، نزدیک شهر یا در داخل شهر هستند و این دغدغه مسافران را تا حد زیادی برای اقامت کاهش می دهد. مارماریس به شهرهایی چون ازمیر، آیدین، بدروم، میلاس و... نزدیک است و می‌توانید از این شهر ها نیز دیدن کنید.

برای رزرو هتل مارماریس پیشنهاد می‌کنیم که وارد وب سایت فلای تودی شوید. پیشنهاد فلای تودی برای رزرو هتل چند دلیل اساسی دارد. اول این که می‌توانید لیست کاملی از هتل های شهر مقصد را مشاهده کنید. هر هتل دارای مشخصات، تصاویر و شرح امکانات کامل است. می‌توانید قیمت رزرو به ازای هر شب را مشاهده کرده و تصمیم بگیرید.

b9358f4d-7ed0-45da-838d-c99729499aeb

دوم این که می‌توانید تنوع بالایی از هتل و اقامتگاه را مشاهده و با دیگر گزینه ها مقایسه کنید. نکته دیگر قیمت های استثنایی است. فلای تودی به عنوان اولین مرجع رزرو هتل در ایران، بهترین پیشنهادهای قیمتی را برای رزرو هتل های خارجی و داخلی ارائه می‌دهد.

به همین ترتیب شما می‌توانید حتی هتل های 5 ستاره را با بهترین قیمت ها برای خود رزرو کنید. انتخاب یک هتل چندستاره با قیمت مناسب نه تنها در هزینه های نهایی شما صرفه جویی می‌کند، بلکه خیال شما را بابت یک اقامت راحت و بدون دغدغه راحت می‌کند.

سفر به مارماریس، بهشت سواحل شنی و آفتاب های درخشان

مارماریس زیبایی و تفریح و هیجان را در کنار هم دارد و اگر به این شهر سفر کنید، دغدغه دوری از شهر یا گرما و سرما را ندارید. اگر تصمیم به تجربه ی سفری متفاوت دارید، سفر به این شهر را در اولویت های خود قرار دهید و متفاوت تر سفر کنید. بیشتر افراد سفر به استانبول و آنتالیا را ترجیح می‌دهند و از جاذبه های گردشگری مارماریس و دیگر شهرهای توریستی ترکیه غافل می‌شوند. با خرید بلیط مارماریس از فلای تودی، یک سفر بدون دغدغه به این شهر تجربه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها