|

مسمومیت دانش‌آموزان ۷ مدرسه اردبیل

دانش آموزان هفت مدرسه در تبریز بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ارتباط با مسمویت دانش‌آموزان ۷ مدرسه دخترانه اردبیل گفت: اولین تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۱۰:۱ دقیقه هفت تا مدرسه دخترانه درگیر بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم، علی محمدیان اردی در ارتباط با مسمویت دانش‌آموزان ۷ مدرسه دخترانه اردبیل اظهار داشت: نخستین تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ از مدرسه در ساعت ۱۰:۰۱ دقیقه بوده که گزارش مسمومیت ۷ مدرسه دخترانه اعلام شد.

وی ضمن اشاره به جزئیات موضوع نیز گفت: در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خاطرنشان کرد: سریعا با ورود دانشگاه علوم پزشکی و نیز با به کارگیری همه امکانات اورژانسی و شهرستان‌های اطراف با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها اعم یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰ دستگاه آموزشی و ۳ دستگاه موتورولانس در عرض ۲ ساعت ۱۰۸ دانش‌آموز به مراکز درمانی مراجعه کردند و ۵۰ درصد دانش‌آموزان نیز در بیمارستان امام تحت مراجعه قرار گرفته‌اند و دانش‌آموزان یک مدرسه هم در حال انتقال بیمارستان هستند.

محمدیان‌اردی اظهار کرد: وضعیت عمومی این دانش آموزان مساعد است و بررسی وضعیت دانش‌آموزان نیز در حال انجام است که وضعیت تنفسی رو به بهبود است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی