|

برگزاری عروسی با ۲ کشته در فارس!

اجرای رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در شهرستان قیروکارزین استان فارس، ۲ نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شدند!

لینک کوتاه کپی شد

اجرای رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در شهرستان قیروکارزین استان فارس، ۲ نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شدند!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس چهارشنبه دهم اسفند ضمن تائید این خبر، به خبرنگاران گفت: این حادثه شامگاه سه‌شنبه نهم اسفند رخ داده است.

سرهنگ حمید افرامن توضیح داد: تیراندازی منجر به قتل در روستای "کردیل" بخش "افزر" شهرستان "قیروکارزین"، حادث شده و بلافاصله پس از گزارش، ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام می‌شوند.

افرامن گفت: براساس بررسی‌ها، فردی حدود ۳۸ ساله در مراسم عروسی با اسلحه شکاری، به صورت سحوی اقدام به تیراندازی کرده و این اقدام منجر به فوت یک پسر و دختر ۹ ساله و مصدومیت ۵ نفر از میهمانان شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: براساس تحقیقات ماموران و پس از مشخص شدن ضارب، با رایزنی بزرگان و متنفذین محل، قاتل با اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی کرد.

افرامن با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات به عمل ارتکابی اعتراف کرده است، گفت: پس از تشکیل پرونده، این فرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده است.

این مقام انتظامی گفت: متاسفانه تیراندازی در مراسم‌ جشن و عزا از رسوم غلط محسوب می‌شود و در اکثر اوقات، منجر به حوادثی تلخ و ناگوار شده است به همین دلیل از شهروندان درخواست داریم که این رسم غلط به فراموشی سپرده شود.

افرامن تاکید کرد که پلیس در صورت مشاهده استفاده از اسلحه در مراسم‌ مختلف شادی و عزا، برخورد قانونی و شدیدی با متخلف یا متخلفان خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها