|

از جذابیت های حیات وحش؛ گوزن بدشانس که افتاد به دام تمساح پیشمرگ یه عالمه گورخر و کل شد

در این ویدئو حیواناتی را خواهید دید که در حال عبور از رودخانه هستند که در این بین یه گوزن بدشانس افتاد به دام تمساح و لقمه پیچ شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- حیات وحش مکانی است که اگر در آن نظاره کنید می توانید شاهد لحظه های شگفت انگیزی باشید. عادلانه یا ناعادلانه بودنش فرقی نمی کند ما نمی توانیم تعیین کنیم که آن چه در این دنیای اسرارآمیز رخ می دهد عادلانه است یا به وقوع پیوستن آن سزاوار نبوده است. در حیات وحش ممکن است همه چی متفاوت و غیر قابل قبول باشد اما با اطمینان می توانیم بگوییم که دخالت انسان در این دنیای شگفت انگیز به هیچ وجه عادلانه نیست. همان طور که می دانید حیات وحش بر قانون بقا استوار است اما گاهی درک این قانون برای ما انسان ها که بیرون از دنیای اسرار آمیز حیوانات هستیم سخت می شود.

در این ویدئو تمساحی را خواهید دید که گوزن بداقبال را شکار کرده است. تمساح‌ ها جزو قدیمی ترین موجودات کره زمین هستند که با وجود دخالت های بی رویه انسان در دنیایشان و نابودی خیلی از گونه های حیوانی همچنان به حیاتشان ادامه می دهند. جالب است بدانید که آن‌ها از انقراض دسته جمعی جان سالم به در بردند و صدها میلیون سال رشد و نمو کردند بنابراین به راحتی می توان گفت که تاریخ آن‌ها در زمین، یک تاریخ طولانی و مرموز است! شاید عجیب باشد اما یکی از بزرگترین تهدیدها برای تمساح، تمساح های دیگر است! وقتی تمساح ها متولد می‌شوند به قدری کوچک هستند که یک میان وعده سبک برای همسایگان بزرگتر خود محسوب می‌شوند. یک مطالعه در سال 2011 تخمین زد که در دریاچه فلوریدا، تمساح های بزرگتر سالانه 6 تا 7 درصد از جمعیت جوان خود را می‌خورند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها