|

بهترین هتل های اصفهان از دید مسافران کدامند؟

در این نوشته تلاش می کنیم تا چند مورد از بهترین هتل های شهر زیبای اصفهان را به صورت مختصر معرفی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شهر زیبای اصفهان به دلیل جاذبه های گردشگری متنوع مانند سازه های تاریخی، سی و سه پل، رستوران ها و غذاهای ویژه، همه ساله میزبان شمار زیادی از گردشگران ایرانی و غیر ایرانی است.

همواره محل اقامت و وجود هتل های متنوع، بخشی جدانشدنی از شهرهای توریستی محسوب می‌شود.

در این نوشته تلاش می کنیم تا چند مورد از بهترین هتل های شهر زیبای اصفهان را به صورت مختصر معرفی کنیم. در پایان نیز، هتل ستاره اصفهان را به عنوان یکی از هتل های منتخب این شهر از دید مسافران مورد بررسی قرار می دهیم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بهترین هتل های اصفهان

شهرهایی که به دلیل جاذبه های گردشگری معمولاً مسافران زیادی را در طول سال می پذیرند، همیشه دارای هتل های متنوع و مجللی هستند. در این بخش نوشته نیز به بهترین هتل های اصفهان اشاره خواهیم کرد. ابتدا هتل های پنج ستاره، چهار ستاره و سه ستاره اصفهان را به صورت مجزا نام می بریم و سپس هتل ستاره را به عنوان یکی از بهترین هتل های سه ستاره این شهر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

هتل های 5 ستاره

در میان هتل های پنج ستارهٔ شهر اصفهان، سه نام در این شهر بسیار برجسته هستند. هتل مجلل و باشکوه عباسی، هتل زیبا و فیروزه ای کوثر در نزدیک سی و سه پل و هتل دلنشین و آرام عطار، هتل های پنج ستاره این شهر محسوب می شوند.

هتل های 4 ستاره

اگر بخواهیم بهترین هتل های چهار ستارهٔ شهر اصفهان را نام ببریم، می توانیم به 4 نام اشاره کنیم: هتل پیروزی با امکانات همه چیز تمام، هتل عالی قاپو با بافت قدیمی و دلنشین خود، هتل مدرن و دنج آسمان که مانند اسمش برجی بلند تا نزدیکی آسمان است و نهایتاً هتل بزرگ و زیبای سفیر، بهترین هتل های چهار ستاره اصفهان به شمار می روند.

هتل های 3 ستاره

هتل های سه ستاره در شهر اصفهان از تنوع بالاتری برخوردار اند؛ هرچند باید توجه داشت که این هتل ها نیز قطعاً تجربهٔ سفری دلنشین و فراموش نشدنی را برای مسافران رقم خواهند زد.

هتل زهره، هتل ستاره، هتل سوئیت، هتل شیخ بهایی، هتل اسپادانا، هتل صفوی، هتل خواجو، هتل باران، هتل ونوس، هتل سپاهان، هتل پارت، هتل آزادی، هتل آوین، هتل ملل و...، بهترین هتل های سه ستارهٔ این شهر محسوب می شوند.

همان گونه که اشاره شد، هتل ستاره اصفهان یکی از بهترین هتل های این شهر از دید مسافران بوده استادامهٔ مقاله را به معرفی این هتل و روش های مناسب برای رزرو آن خواهیم پرداخت.

هتل ستاره اصفهان

این هتل که پیش از این با نام صدف فعالیت می کرد، یکی از معروف ترین اقامتگاه های شهر اصفهان است که در سال 1395 افتتاح شد. این هتل با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن، واقع در بافت تاریخی شهر، تمامی مولفه‌های یک هتل زیبای ایرانی را در خود جای داده است.

مزایا

دکوراسیون زیبا با تلفیقی از استانداردهای صنعت هتل داری و معماری ایرانی، از ویژگی‌های خواستنی هتل ستاره است. از سوی دیگر، نزدیکی به مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر اصفهان مثل میدان نقش جهان، بازار اصلی شهر، کاخ عالی قاپو، کاخ چهل ستون، مسجد امام و مسجد شیخ لطف الله، بخش دیگری از مزایای برجسته این هتل به حساب می آید.

هتل رستوران ستاره در میدان نقش جهان، یکی از بهترین و خوش مسیر ترین محله های اصفهان واقع شده است. همین موضوع باعث می شود که جاذبه های تاریخی و گردشگری ذکرشده، در فاصلهٔ کمتر از 500 متری این هتل قرار بگیرند.

اتاق ها

این هتل 6 طبقه، ۵۲ اتاق دارد و با انواع اتاق یک تخته، دو تخته برای یک نفر، دو تخته دوبل، دو تخته دوقلو، دو تخته دوبل (Non Smoke)، اتاق دو تخته دوقلو (Non Smoke)، دو تخته دوبل بدون نور، سوئیت دو نفره، سه تخته و چهار تخته، آماده میزبانی از میهمانان است.

رستوران هتل

سفره خانهٔ سنتی هتل با معماری منحصر به فرد خود، آمادهٔ میزبانی از تمامی میهمانان با سلیقه های گوناگون است. غذاهای سنتی اصفهان، سایر غذاهای اصیل ایرانی، غذاهای فرنگی و غذاهای دریایی، همگی در منوی رستوران هتل ستاره اصفهان قابل دسترسی هستند.

در کنار غذاهای اصلی، امکان نوشیدن انواع دم نوش و عرقیجات سنتی در کنار آب نمای زیبای سفره خانه، فرصت یک دورهمی دلنشین و به یاد ماندنی را برای مسافران فراهم می کند.

رزرو این هتل

شهر اصفهان به عنوان یکی از زیباترین شهر های ایران، همواره میزبان گردشگران فراوانی از داخل و خارج کشور است، به همین دلیل رزرو محل اقامت خود، یکی از ملزومات مهم پیش از سفر محسوب می‌شود.

اگر قصد رزرو هتل ستاره اصفهان را دارید، می توانید به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید. خدمات آنلاین مجموعه فلای تودی این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا با صرفه جویی در وقت، اقدام به جستجو و مقایسهٔ خدمات گردشگری کنند. این مجموعه برای رزرو اتاق های هتل ستاره، تخفیفی تا 70 درصد را در نظر گرفته است.

کلام آخر

شهر زیبای اصفهان، همواره مقصدی بسیار محبوب برای مسافران ایرانی و خارجی محسوب می‌شود. انتخاب هتل مناسب، قطعاً رکنی اساسی در سفر به این شهر زیبای ایران است.

در این نوشته تلاش کردیم تا چندین مورد از بهترین هتل های پنج ستاره، چهار ستاره و سه ستاره این شهر را به تفکیک نام ببریم. در پایان نیز هتل ستاره اصفهان را به عنوان یکی از بهترین هتل های این شهر از نگاه مسافران مورد بررسی قرار دادیم.

اگر به دنبال رزرو اتاق های مختلف هتل ستاره یا سایر هتل های برتر شهر اصفهان هستید، می توانید از خدمات آنلاین گروه فلای تودی و تخفیف های متنوع آن ها بهره مند شوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها