|

صدور احکام قطعی رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در مورد جدیدترین خبرهای صدور احکام قطعی رتبه معلمان توضیحاتی ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

صادق ستاری‌فرد معاون، برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت صدور احکام رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: امیدواریم احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان را تا پایان اسفندماه صادر کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ او افزود: تا هفته گذشته ۶۵۰ هزار نفر در مرحله ارزیابی قرار داشتند که بیش از ۴۱۱ هزار نفر از آنها احکامشان صادر شده و مابقی در روزهای باقی‌مانده انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در اولین فرصتی که ارزیابان، ارزیابی لازم را انجام و در اختیار هیئت ممیزه قرار دهند همکاران ما در استان‌ها و مناطق پرونده‌ها را بررسی می‌کنند گفت: کارگروه‌هایی را ایجاد کرده‌ایم؛ هم کارگروه‌های آموزشی و هم در مرکز سنجش و دانشگاه فرهنگیان که بتوانیم نسبت به اجرای قانون نظام رتبه‌بندی اقدام و کار را تا آخر سال به سرانجام برسانیم.

ستاری‌فرد در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر نیروی انسانی بلاتکلیف از محل قانون تعیین تکلیف نیروهای نهضتی، حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی دارید یا خیر، گفت: تنها تعداد کمی از همکاران که دوره مهارت‌آموزی‌شان به طول انجامیده باقی مانده‌اند که در حال نهایی شدن است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها