|

معرفی بروکر آی تی بی ‌ITB FX

در این مقاله سعی داریم تا یکی از بهترین بروکرها یعنی بروکر آی تی بی را به شما معرفی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

در بازارهای مالی برای اتصال به هسته اصلی معاملات و ورود به بازار نیاز به شرکت‌های واسطی وجود دارد که بتوانند سرمایه‌گذاران را نیز وارد روند معاملات نمایند. در بازار بورس ایران کارگزاری‌ها این نقش را ایفا می‌کنند، در بازار ارز دیجیتال صرافی‌ها چنین شرایطی دارند و تنها راه‌حل اتصال تریدرها به هسته اصلی بازار فارکس برای انجام معاملات نیز بروکرها هستند. با این تعریف احتمالا با اهمیت بروکرها در بازار فارکس آشنا شدید و می‌دانید که چرا حتما باید با بهترین نوع بروکرها نیز آشنا شوید تا بتوانید بهترین خدمات را از آنها دریافت نمایید. در این مقاله سعی داریم تا یکی از بهترین بروکرها یعنی بروکر آی تی بی را به شما معرفی کنیم. البته با این اطلاعات خودتان هم می‌توانید درباره این بروکر قضاوت کنید.

نام گذاری بروکر آی تی بی

اولین موضوعی که در داستان این بروکر ذهن ما را به خود مشغول کرد، نام‌گذاری آن بود International Trading Brachium نام کامل این شرکت است که از ستاره‌ای به عنوان برکیوم برگرفته است. برکیوم بخشی از صورت فلکی میزان است و این صورت فلکی به عنوان نمادی از عدالت در دنیا نیز شناخته می‌شود.

شرکت ITB از ابتدا تاکنون

قبل از هر چیزی باید نیم نگاهی به گذشته بروکر آی تی بی‌ داشته باشیم تا با این شرکت بیشتر آشنا شویم. ITB به عنوان یک شرکت کارگزاری در بازار فارکس فعالیت خود را از سال 2017 آغاز کرده است. آماده‌سازی تمام بسترهای لازم برای انجام معامله در بازار فارکس و حتی یک قدم فراتر از آن، یعنی ارائه حرفه‌ای‌ترین آموزش‌ها برای ترید در بازار فارکس به معامله‌گران تازه‌کار رسالت‌های این شرکت از همان ابتدای ورود به این بازار هستند. به کارگیری پلتفرم MT5 به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم معاملاتی جهان در بازار فارکس باعث شد تا کاربران بتوانند به راحتی با استفاده از خدمات این شرکت وارد هسته معاملات بازار فارکس شوند.

البته از گذشته تاکنون کاربران ایرانی برای ورود به بازار فارکس با مشکلات زیادی روبرو بودند. تحریم‌های اعمال شده باعث شد تا بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر جهانی از ارائه خدمات به کاربران ایرانی سرباز زنند. اما این چالش هم توسط بروکر ITB برطرف شده است. خوشبختانه کاربران ایرانی هم می‌توانند به راحتی با استفاده از خدمات آی تی بی به بازار فارکس دسترسی داشته باشند. اتفاقی که می‌تواند یک فرصت بزرگ و عالی برای معامله‌گران بازار فارکس در ایران باشد. از آموزش‌های ابتدایی تا کسب اطلاعات کاربردی حرفه‌ای برای معامله‌گری در فارکس و همچنین اتصال به هسته اصلی بازار با سرعت بالا را می‌توانید با استفاده از خدمات ITB در اختیار داشته باشید.

هر چند ایده اصلی ITB در سال 2017 پایه‌گذاری شده و از سال 2019 شاهد رونمایی از خدمات آن در بازار فارکس بودیم، اما بنیان‌گذاران این شرکت تجربه بسیار طولانی در بازار فارکس و بازارهای مالی داشته و همین موضوع آنها را به درک کاملی از نیازهای کاربران در این بازارها رسانده است. در ابتدا این بروکر کار خود را در برخی کشورهای اروپایی آغاز کرد و مهمان تریدرهای حرفه‌ای بود؛ اما کم‌کم شاهد حضور آن در بازار خاورمیانه و سایر کشورها نیز بودیم. در طول این سال‌ها خدمات ITB روز به روز بهتر شده و شاهد رونمایی از خدمات جدیدی مانند حساب PAMM یا کپی تریدینگ نیز در آن بوده‌ایم که می‌توانند گزینه‌های پیش روی کاربران برای سرمایه گذاری را بیشتر کنند.

مسیر بروکر ITB

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و معیارهایی که در انتخاب یک بروکر عالی در بازار فارکس می‌تواند به همه ما کمک کند، بررسی شرایط رشد و توسعه این شرکت‌ها و اهدافی است که آنها در این مسیر داشته‌اند. پشتیبانی با سرعت بالا و ارائه بهترین و کاربردی‌ترین ابزارها به کاربران هدفی است که از همان ابتدا برای این شرکت در دستور کار قرار گرفته است. با توجه به اینکه کسب آموزش‌های حرفه‌ای و شناخت اصطلاحات لازم و کاربردی برای انجام معامله در بازار فارکس تبدیل به پازل اصلی موفقیت در این بازار شده، ITB از همان ابتدا مسیر توسعه عالی را برای خدمات آموزشی خود در نظر گرفته است.

کاربران می‌توانند با استفاده از این خدمات از همان ابتدا در یک مسیر درست معاملات خود را پیش ببرد. با کسب آموزش‌های اولیه و شناخت اصطلاحات بازار فارکس، امکان خطا در این فرایند به حداقل خود خواهد رسید. البته باید به این موضوع اضافه کنیم که کاربران می‌توانند با استفاده از خدمات این شرکت آموزش‌های خود را ارتقاء دهند و در نهایت از این آموزش‌ها برای بهتر کردن نتایج معاملات خود در بازار فارکس استفاده کنند. وقتی هم بستر حرفه‌ای معامله‌گری و هم آموزش‌های لازم وجود داشته باشد، عملا شما بهترین‌ها را برای ترید در فارکس در دسترس خواهید داشت.

ویژگی‌های بروکر ITB

در قدم بعدی نوبت به بررسی ویژگی‌های بروکر آی تی ‌بی می‌رسد. در این ‌بخش از مقاله ویژگی‌هایی از این بروکر را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند شناخت دقیق‌تر و کامل‌تری را برای شما ایجاد نماید.

کمیسیون معاملات در بروکر ITB

اولین ویژگی از آی تی‌ بی که می‌تواند یک ویژگی هیجان‌انگیز برای معامله‌گران بازار فارکس باشد، صفر بودن کمیسیون در معاملات این بازار است. بله درست شنیدید، مقدار کمیسیون با استفاده از خدمات ITB برای شما صفر خواهد شد. از این بابت می‌توانید سود بیشتری در فرایند معاملات برای خود ایجاد کنید.

اسپردها

درآمد حاصل از فعالیت این بروکر و خدماتی که ارائه می‌کند، به اسپردهای معاملاتی برمی‌گردد. آی تی‌ بی بیشتر به دنبال جذب مشتریان بیشتر است و سعی دارد تا جامعه بزرگی از معامله‌گران را در بازار فارکس همراه سازد. در همین راستا کمیسیون معاملات صفر شده و کمترین میزان کارمزدها برای خرید و فروش جفت ارزها در این بازار در نظر گرفته شده است. البته میزان اسپرد در این بروکر به نوع حساب معاملاتی کاربران بستگی دارد. در حساب استاندارد شما می‌توانید با اسپردهای ثابت و کم معاملات خود را انجام دهید. در حساب نانو هم با اسپرد شناور روبرو خواهید بود. در زمان انتخاب حساب معاملاتی می‌توانید مقدار اسپرد را در آی تی‌ بی مشاهده کنید.

تنوع بالایی از جفت ارزها و نمادها

در پلتفرم ITB می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از نمادها و جفت ارزهای معاملاتی در بازار فارکس دسترسی داشته باشید. این مهم شما را از استفاده از خدمات بروکر دیگری در این بازار بی‌نیاز خواهد کرد.

محیط کاربری ساده

از همان لحظه اول که وارد محیط کاربری آی تی‌ بی می‌شوید، می‌توانید به ساده و کاربردی بودن آن پی ببرید. این مهم باعث شده تا هیچ چالشی در معاملات حتی از همان روز ابتدای ورود به این شرکت برای کاربران پیش نیاید.

حساب اسلامی

امکان دسترسی به حساب اسلامی بدون سوآپ برای سوئینگ تریدرها نیز در این بروکر فراهم آمده است. این ابزار نیز هزینه‌های شما را به حداقل خواهد رساند تا بتوانید معاملات پرسودتری را برای خود رقم بزنید.

فرایند احراز هویت

برای احراز هویت و ثبت نام در این بروکر نیاز به چالش خاصی نخواهید داشت و می‌توانید در کمتر از چند دقیقه تمام مراحل لازم را در آن طی کنید.

واریز و برداشت‌ها با ارز دیجیتال

امکان واریز و برداشت دارایی‌ها و شارژ کردن حساب با استفاده از رمز ارزها نیز برای علاقمندان به وجود آمده است تا سرعت واریز و برداشت به حداکثر میزان ممکن برسد.

واریز و برداشت ریالی برای ایرانی‌ها

همچنین کاربران ایرانی می‌توانند فرایند واریز و برداشت ریالی را نیز در اختیار داشته باشند. همچنین با استفاده از این فرایند در شروع معاملات خود می‌توانید بونوس‌های جذابی را نیز دریافت کنید.

قوانین باز کردن حساب در بروکر ITB

مانند سایر بروکرهای حرفه‌ای و بزرگ جهان، حضور در بروکر ITB نیز شرایط خاص خود را دارد و شما باید به برخی از قوانین پایبند باشید.

  • قوانین مربوط به پولشویی

  • قوانین CFD

  • قوانین IB

  • ضوابط معاملات FIX

پذیرش ریسک معاملات در بستر MT5

از جمله اصلی‌ترین قوانین برای استفاده از خدمات این بروکر حرفه‌ای است.

منبع:

مقاله معرفی بروکر آی تی بی در سایت komakdon

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی