|

نزدیک ترین هتل ها به جاذبه های شیراز

هتل پارسیان شیراز هتلی است که موقعیت آن با شرایط مسافرین و توریست ها سازگار است. در ادامه موقعیت مکانی و مزایای این هتل را بررسی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

اگر تجربه سفر به شهرهای توریستی ایران را داشته باشید، به خوبی می دانید که رزرو یک هتل نزدیک به اماکن گردشگری و جاذبه های توریستی از چه اهمیتی برخوردار است. طبیعتا همه مسافران و گردشکران ترجیح می دهند که در سفر کوتاه مدت به استفاده بهینه ای از زمان برسند. این در حالی است قطعا افراد هیجان بسیاری برای دیدن جاذبه های گردشگری دارند و معطل شدن بین ترافیک درون شهری را نمی‌ پسندند. شیراز به عنوان یکی از پر طرفدار ترین شهر های توریستی از هتل های متعددی برای پذیرش توریست ها تشکیل شده است؛ اما قطعا هتلی که به جاذبه های شیراز نزدیک باشد، محبوبیت بیشتری دارد. هتل پارسیان شیراز دقیقا همان هتلی است که موقعیت آن با شرایط مسافرین و توریست ها سازگار استدر ادامه موقعیت مکانی و مزایای هتل پارسیان شیراز را بررسی می کنیم.

آدرس هتل پارسیان در شیراز

هتل پارسیان یک هتل پنج طبقه چهار ستاره با شصت و دو اتاق، امکانات و خدمات فوق العاده در خیابان زند شیراز واقع شده است. هتل پارسیان بیش از سه دهه است که در مرکز شهر شیراز افتخار میزبانی مهمانان ایرانی و خارجی را دارد. گذشته از فضای منحصر به فرد و تمام امکانات قابل توجهی که این هتل چهار ستاره برای مهمانان خود فراهم ساخته است، یک مزیت بزرگ دارد و آن هم موقعیت مکانی هتل و نزدیکی آن به جاذبه های شهر شیراز است؛ بنابراین بهتر است قبل از بررسی امکانات هتل، فاصله آن با جاذبه های گردشگری شیراز را بررسی کنیم. تمامی جاذبه های توریستی و اماکن زیارتی شیراز ارزش بارها دیدن را دارندبه همین خاطر اگر با موقعیت این هتل آشنا شوید، بی شک انتخاب شما برای رزرو هتل جهت اقامت چند روزه در شیراز، هتل پارسیان خواهد بود.

فاصله هتل پارسیان با جاذبه های شیراز

هتل پارسیان شیراز در فاصله دو کیلومتری حرم شاهچراغ واقع شده استشما می توانید این مسافت را با حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی در هوای لطیف شیراز طی کنید. از دیگر جاذبه‌ های شیراز، باغ نارنجستان قوام است که حدود سه کیلومتر تا هتل پارسیان فاصله دارد. پس از باغ نارنجستان، نزدیک ترین جاذبه گردشگری به هتل پارسیان، باغ ارم است که در فاصله چهار کیلومتری این هتل واقع شده است. در کل با توجه به اینکه هتل پارسیان در مرکز شهر شیراز واقع شده است، دسترسی گردشگران به امکان دیدنی را آسان ساخته است. شما می توانید برخی از مسیرها را قدم زنان طی کنید و در طول مسیر با مردم شیراز و فرهنگ آن‌ها آشنا شوید. همچنین می‌ توانید مسیرهای مد نظر خود را در عرض چند دقیقه با ماشین سپری کنید.

نحوه دسترسی به هتل پارسیان چگونه است؟

وقتی وارد شهر شیراز می شوید، اولین مسئله ای که مورد توجه شما قرار می گیرد، رسیدن به هتل رزرو شده و اسکان در آن برای یک استراحت کوتاه مدت و قرار دادن لوازم همراه استهتل پارسیان شیراز به فرودگاه بین المللی این شهر، پایانه های مسافر بری و ایستگاه قطار آن فاصله نسبتا نزدیکی داردفاصله این هتل با فرودگاه بین المللی حدود یازده کیلومتر است، اگر شلوغی شهر و ترافیک را لحاظ کنیم، حدوده ۲۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد تا از فرودگاه به هتل برسید. اگر با قطار به این شهر سفر می کنید، باید بدانید فاصله هتل پارسیان تا ایستگاه قطار شیراز حدود ۲۱ کیلومتر است و تقریبا نیم ساعت طول می کشد تا با تاکسی به هتل برسید. مسافرین محترمی که با اتوبوس های بین شهری به شیراز سفر می کنند نیز می توانند پس از طی یک مسافت سه کیلومتری در عرض حداکثر یک ربع ساعت از ترمینال مسافربری کار اندیش به هتل پارسیان برسند.

امکانات هتل پارسیان در شیراز

پس از اینکه فاصله هتل پارسیان با جاذبه های گردشگری و نحوه دسترسی به این هتل را بررسی کردیم، می توانیم کمی راجع به امکانات این هتل صحبت کنیم. از امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، پارکینگ رو باز، خدمات خانه داری، تالار پذیرایی، اتاق چمدان، صندوق امانات، روم سرویس، دستگاه واکس کفش، لباسشویی، آرایشگاه مردانه، اینترنت رایگان در لابی، تلویزیون در لابی و امکانات بسیار دیگر که بگذریم، نمی توان فروشگاه صنایع دستی و سوغات این هتل را نادیده گرفت. اگر به شیراز سفر کرده باشید، به خوبی می دانید که وقتی محو تماشای جاذبه های دیدنی این شهر می شوید، هوش و حواس از سرتان می پرد و ممکن است فراموش کنید که باید برای عزیزان و دوستان خود سوغات تهیه کنید.

شما می توانید در تایمی که در هتل پارسیان شیراز اقامت دارید و مشغول استراحت هستید، از فروشگاه صنایع دستی و سوغات آن دیدن کنید و هر آنچه نیاز دارید را تهیه کنید.پرسنل متعهد و مودب هتل پارسیان نیز در تلاش اند که بهترین لحظات را در زمانی که در این هتل اقامت دارید، برایتان رقم بزنند.

چگونه هتل پارسیان را رزرو کنیم؟

شما می توانید برای سفر به شیراز، از طریق وب سایت فلای تودی، هتل های شیراز را رزرو کنید.این سرویس ارائه دهنده خدمات رزرواسیون آنلاین به شما کمک می کند که ضمن صرفه حویی در زمان و هزینه، سفر لذت بخش و آرامش بخشی را تجربه کنید. این مجموعه با ارزان‌ ترین قیمت بلیط شما را تهیه می‌ کند و با بهترین قیمت هتل پارسیان شیراز یا هر هتل دیگر را برایتان رزرو می کند. تنها کافی است مبدأ، مقصد و زمان رفت و برگشت خود را مشخص کنید تا فلای تودی بهترین خدمات را برایتان ارائه دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها