|

همه چیز درباره هتل بین المللی تبریز

گروه هتل های آریا از برترین هتل های ایران محسوب می شوند که هتل بین المللی تبریز یکی از آن ها شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد

هتل بین المللی تبریز یکی از هتل های قدیمی شهر تبریز است که بیش از حدود 50 سال قدمت دارد. این هتل 4 ستاره، از معماری بسیار زیبا و دلنشینی برخوردار است.

با توجه به این که در این هتل امکانات رفاهی فراوانی برای گردشگران فراهم شده است، سالانه از تعداد زیادی توریست داخلی و خارجی استقبال می کنند. به خاطر موقعیت مناسب این هتل، معمولاً مورد انتخاب افراد بسیاری قرار می گیرد.

در ادامهٔ این مطلب ما سعی داریم تا توضیحات بیشتری دربارهٔ این هتل بین المللی ارائه دهیم و شما را با آن آشنا کنیمبا ما همراه باشید!

دربارهٔ هتل بین المللی شهر تبریز

زمان تأسیس این هتل بین المللی، به سال 1350 بر می گردد. همان طور که اشاره کردیم، این هتل چهار ستاره است و مساحتی به میزان 5000 متر مربع دارد. تعداد طبقات در این هتل به پنج طبقه می رسد و دارای 133 اتاق است.

این هتل قدمت زیادی دارد، اما از لحاظ ظاهری، از معماری فوق العاده ای برخوردار است. تمامی امکانات و شرایط برای اقامت راحت مهمانان در این مکان وجود دارد.

خوشبختانه این هتل در محلی قرار گرفته است که دسترسی مهمانان را به مراکز مختلف و مکان های دیدنی راحت تر می کند. گروه هتل های آریا از برترین هتل های ایران محسوب می شوند که هتل بین المللی تبریز یکی از آن ها شناخته می شود.

هتل بین المللی شهر تبریز در کجا قرار دارد؟

این هتل تبریز در مرکز شهر واقع شده است و در یک منطقهٔ تجاری قرار دارد. آدرس دقیق آن خیابان امام در شهر تبریز نرسیده به میدان دانشگاه است. موقعیت قرارگیری این هتل به صورتی است که افراد می توانند خیلی راحت به مکان های مختلفی مانند چهار راه آبرسان و دانشگاه تبریز دستیابی داشته باشد.

این هتل در مکانی واقع شده است که مهمانان در مدت کوتاهی بهترین مراکز خرید را می توانند پیدا کنند. این مراکز شامل برج ابریشم، مرکز خرید اطلس، برج بلور و... است.

بسیاری از مکان های دیدنی این شهر، با فاصلهٔ بسیار کمی از این هتل قرار دارند و گردشگران می توانند در زمان کمی حدود 10 دقیقه، از این مکان ها بازدید کنند.

مسجد کبود (فیروزه جهان اسلام) و ارگ تبریز از محبوب ترین مکان های گردشگری به حساب می آیند که در فاصلهٔ نزدیکی از این هتل هستند.

مکان های دیدنی شهر تبریز در نزدیکی هتل بین المللی

علاوه بر مکان هایی که به آن ها اشاره کردیم، جاهای دیدنی زیادی وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را برای شما عنوان می کنیم:

  • موزهٔ قاجار با فاصلهٔ ده دقیقه از هتل؛

  • خانهٔ مشروطه با فاصلهٔ پانزده دقیقه؛

  • خانهٔ پروین اعتصامی با فاصلهٔ ده دقیقه؛

  • موزهٔ ادبی شهریار با فاصلهٔ ده دقیقه؛

  • مقبره الشعرا تبریز با فاصلهٔ ده دقیقه؛

  • و... .

نزدیکی به مراکز مهم

هتل بین المللی تبریز از نظر نزدیکی به برخی از مراکز مهم، در موقعیت مناسبی است. 17 کیلومتر فاصلهٔ این هتل تا فرودگاه است که حدوداً نیم ساعت طی کردن این فاصله طول می کشد.از طرف دیگر، فاصلهٔ آن با ایستگاه قطار 13 کیلومتر است و رسیدن به آن 25 دقیقه به طول می انجامد. تنها در بیست دقیقه با ماشین می توان به ترمنیال رسید. در صورتی که قصد تردد با مترو را دارید، می توانید پس از گذشت هشت دقیقه، در این ایستگاه حضور داشته باشید.

مهمانان به راحتی می توانند خریدهای خود را در مراکز خرید نزدیک به آنجا انجام دهند که فقط یک کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

امکانات موجود در هتل بین المللی شهر تبریز

همان طور که گفتیم، این هتل 133 اتاق دارد که اتاق های آن یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. سوئیت های موجود در آن، به صورت یک خوابه و دو خوابه در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

این هتل دارای رستوران است و در فضایی باز به مهمانان خدمات ارائه می کند. از جمله دیگر امکاناتی که در این هتل وجود دارد، می توان موارد زیر را نام برد:

  • تاکسی

  • پارکینگ

  • خشک شویی

  • کافی شاپ

  • استخر

  • نماز خانه

  • فضای سبز

  • اینترنت پرسرعت

  • تهویهٔ مناسب

  • صندوق امانات

  • فتوکپی و فکس

  • و...

علاوه بر این امکانات، تالار بلوط و نیلوفر هتل بین المللی تبریز نیز مکانی برای مجالس بزرگ با تعداد بالای مهمان (حدود 300 نفر) است که می توان برای مراسمات مختلف از آن استفاده کرد.

شرایط اتاق های هتل تبریز

یکی از مهم ترین مسائل برای مهمانان، راحتی اتاق ها و داشتن امکانات مناسب استدر اتاق های این هتل، شما از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار خواهید شد.تخت، مبلمان، میز کار، میز تحریر ازجمله وسایلی هستند که برای راحتی مهمانان در تمام اتاق های این فراهم شده اند. علاوه بر این ها، سایر امکانات مانند تلفن، کولر، یخچال، رادیو، تلویزیون هم در اختیار گردشکران داخلی و خارجی قرار دارند.

حمام، سشوار، توالت فرنگی هم در این اتاق ها وجود دارد. همچنین افراد می توانند نظاره گر باغ، فضای سبز و نمایی از شهر باشند.

حرف آخر

هتل بین المللی تبریز یکی از بهترین هتل های ایران محسوب می شود که سال های بسیاری خدمات مناسبی به گردشگران و مهمانان خود ارائه کرده است. موقعیت مناسب، امکانات و شرایط این هتل به گونه ای است که می تواند گزینهٔ انتخابی افراد زیادی باشد.

فلای تودی مرکزی است که به شما کمک می کند تا به صورت آنلاین، علاوه بر رزرو بلیط، هتل های مناسب با امکانات رفاهی عالی را انتخاب کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها