|

سرنخ هایی تازه درباره مسمومیت دانش‌آموزان

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی: در ماجرای موسوم به مسمومیت‌های دانش‌آموزان اقدامات منسجمی انجام شده و به سرنخ‌هایی رسیده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل رحمانی درباره موضوع مسمومیت‌های دانش‌آموزان مشهدی که در دو روز گذشته در برخی مدارس مشهد اتفاق افتاده است، اظهار کرد: اقدامات بسیار منسجمی توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این خصوص انجام شده و در همین ارتباط بازپرس ویژه نیز تعیین شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، وی افزود: تا امروز نیز الحمدلله سرنخ‌هایی به دست آمده است و کشفیاتی هم در این زمینه داشته‌ایم. با همه توان موضوع مسمومیت‌های دانش‌آموزان پیگیری می‌شود تا بتوانیم افراد دخیل در این موضوع را شناسایی کنیم و به سرانجام هم خواهد رسید.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اظهار کرد: به محض شناسایی مجرمان، اقدامات تعقیبی و تحقیقی در اسرع وقت انجام خواهد شد و ان‌شاءالله مجازات این عاملان هم در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد، به نوعی که اثر بسیار بازدارنده‌ای داشته باشد. ما با تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری، در دادسرای عمومی و انقلاب عزممان را جزم کرده‌ایم که در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام شود.

وی ادامه داد: مطمئنا موضوع مسمومیت دانش‌آموزان کار دشمن است. دنبال این هستند که مدارس تعطیل شود و فرهنگ و آموزش و پرورش ما تحت‌الشعاع قرار بگیرد. اما قطعا این برنامه دشمن هم مانند بسیاری از برنامه‌های شومی که قبلا داشتند، به همت مردم و مسئولان، با شکست روبه‌رو خواهد شد.

رحمانی افزود: بسیار امیدوارم در روز‌های آینده بتوانیم به مردم شریف کشور مژده بدهیم که این توطئه دشمن به‌صورت کامل خنثی شده است. عاملان این جنایت بزرگ و وحشتناک شناسایی می‌شوند و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها