|

از جذابیت هاحیات وحش؛ نبرد دلخراش شبانه شیر و ببر؛ چه خون و خونریزی راه انداختن!

در حیات وحش امروز نبردی دلخراش از ببر وشیر خواهیم دید!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- در بین گربه سانان شناخته شده در طبیعت ببر و شیر بزرگترین گونه های گربه سانان در طبیعت محسوب می شوند. آن ها حیواناتی بسیار پرقدرت و بزرگ جثه هستند و به خاطر همین بزرگی تقریباً رقیب جدی در طبیعت ندارند. با این حال بسیاری از افراد تصور می ‌کنند که شیر پر قدرت ترین و بزرگترین گربه سان در طبیعت محسوب می شود. در حالی که بهتر است بدانید که از نظر قدرت و جثه نسبت به شیر برتری دارد و به همین خاطر عده ای دیگر معتقدند که ببر قوی ترین گربه سان است.

ببر ها بزرگترین گربه سان در جهان شناخته می شوند که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. ویژگی هایی که در مجموع نسبت به شیرها بهتر است و برتری دارد. به طور میانگین یک ببر سیبری حدود ۶۰۰ تا ۶۵۰ وزن دارد در حالی که یک شیر آفریقایی که بزرگترین گونه در میان شیر ها محسوب می ‌شود حدود ۵۰۰ تا ۵۵۰ و وزن دارد.

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته طول بدن ببر ها بیشتر از شیر ها است و این به معنای قدرت عضلانی بیشتر در مقایسه با شیر ها می باشد. بر اساس تحقیقاتی که بر روی ساختار فیزیولوژیکی ببر ها صورت گرفته آن ها حیوانات باهوش تر ثبت به شیر ها هستند و اینکه آن ها از مهارت شنا برخوردارند و به راحتی می توانند در آب شنا کنند.

ببر ها قدرت نیش برتری نسبت به شیر ها دارند بنابراین خیلی سریع ‌تر می ‌توانند طعمه خود را هلاک کنند. بالاخره اینکه در هنگام نبرد ببر و شیر، ببر ها از مهارت و چابکی بیشتری برخوردارند و همین سرعت عمل به آن ها امکان پیروزی و برتری می دهد. در حیات وحش امروز شاهد نبرد شبانه ببرو شیر خواهیم بود!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمدمهدی جلالوند ارسالی در

    ببر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها