|

نوروز از شما تابستان از ما؛ جایزه شگفت انگیز بوکینگ

سایت بوکینگ در حال برگزاری قرعه کشی نوروزی برای کاربران خود است.

لینک کوتاه کپی شد

خبر هیجان انگیزی که قصد اعلام آن را به شما داریم این است که سایت بوکینگ در حال برگزاری قرعه کشی نوروزی برای کاربران خود است. مهلت شرکت در این مسابقه، 10 تا 27 اسفند سال 1401 می‌باشد. چنانچه در تاریخ ذکر شده، از وب‌سایت بوکینگ تور خریداری نمایید، در این قرعه کشی شرکت داده می‌شوید. این قرعه کشی در 27 اسفند برگزار می‌شود. شرکت کنندگان می‌توانند نتایج قرعه کشی را از شبکه‌های اجتماعی و همچنین وب‌سایت رسمی بوکینگ مشاهده کنند. جایزه این مسابقه، اعتبار حساب بوکینگ برای شما و اعضای خانواده‌تان در تابستان 1402 است. برای آگاهی دقیق از جوایز این قرعه کشی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نوروز از شما تابستان از ما

جوایز قرعه کشی نوروزی بوکینگ

به قسمت هیجان انگیز ماجرا نزدیک می‌شویم. با شرکت در قرعه کشی نوروزی بوکینگ، می‌توانید شانس خود را امتحان کنید. جوایز این مسابقه هیجان انگیز عبارت است از:

نفر اول: 20 میلیون تومان اعتبار حساب بوکینگ (برای 5 نفر)

نفر دوم: 10 میلیون تومان اعتبار حساب بوکینگ (برای 5 نفر)

نفر سوم: 5 میلیون تومان اعتبار حساب بوکینگ (برای 10 نفر)

مهلت استفاده از جایزه

اولین مهلت استفاده از جوایز قرعه کشی نوروزی بوکینگ، 1 تیر سال 1402 و آخرین مهلت آن، 31 تیر سال 1402 می‌باشد. متاسفانه امکان استفاده از جایزه، قبل و بعد از زمان اعلام شده، وجود نخواهد داشت. با خرید تور نوروزی از سایت بوکینگ، می‌توانید در این مسابقه هیجان انگیز شرکت نمایید. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، اسامی برنده شدگان از طریق وب‌سایت و صفحه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد. به همین دلیل لازم است، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال نمایید.

با مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت، می‌توانید تورهای نوروزی شرکت بوکینگ را مشاهده و خریداری نمایید. این شرکت برنامه‌های ویژه‌ای را برای تعطیلات نوروزی شما تدارک دیده است. در صورت بروز هرگونه سوال و ابهام در مورد تورهای نوروزی، می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته ما در ارتباط باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها