|

عکس جنجالی از رابطه مخفیانه امبر هرد و ایلان ماسک در آسانسور منزل جانی دپ!

رابطه عاشقانه امبرد هارد همسر سابق جانی دپ با ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا و تصاویری که از دوربین مدار بسته آسانسورِ پنت هاوس جانی دپ…

لینک کوتاه کپی شد
امبر هرد همسر سابق جانی دپ که چندی پیش به دلیل کتک خوردن از وی جدا شد اکنون در استرالیا با ایلان ماسک مرد سرشناس دنیای تکنولوژی در حال وقت گذراندن هست. رابطه عاشقانه امبر هرد همسر سابق جانی دپ با میلیاردر سرشناس فاش شد. امبر هرد بازیگر آمریکایی و همسر سابق جانی دپ با ایلان ماسک میلیاردر پرآوازه عکس‌هایی را در اینستاگرام خودمنتشر کردند که نشان از ارتباط نزدیک و صمیمانه ان‌ها دارد.

این تصویر در رستورانی به نام «مو مو» در استرالیا گرفته شده جایی که امبر هرد برای فیلم برداری فیلم جدیدی که درآن نقش بازی کرده در آنجا به سر میبرد. ایلان ماسک میلیاردر چهل و پنج ساله متولد آفریقای جنوبی هست. او سه بار ازدواج کرده که دو بار آن با تلولاه ریلی بازیگر انگلیسی بوده هست. او از همسر اولش جاستین ویلسون نویسنده کانادایی صاحب شش پسر شد، اما پسر اولش را ده هفته پس از تولد از دست داد.

عکس جنجالی از رابطه مخفیانه امبر هرد و ایلان ماسک در آسانسور منزل جانی دپ!

در جدیدترین حواشی امبر هرد و ماجرای جدایی اش از جانی دپ، تصاویری از دوربین مدار بسته آسانسورِ پنت هاوس جانی دپ منتشر شده که در داخل آن امبر هرد و ایلان ماسک ( یکی از مشهورترین اشخاص فعال در حوزه تکنولوژی ) با یکدیگر رابطه ای برقرار کرده اند.

پیش از این جان دپ، امبر هرد را متهم به خیانت و از ایلان ماسک به عنوان کسی که هرد با او رابطه ای مخفیانه برقرار کرده نام برده بود.

انتشار این تصاویر می تواند جنجال های بسیاری برای هرد و غول دنیای تکنولوژی به همراه بیاورد.

عکس جنجالی از رابطه مخفیانه امبر هرد و ایلان ماسک در آسانسور منزل جانی دپ! عکس جنجالی از رابطه مخفیانه امبر هرد و ایلان ماسک در آسانسور منزل جانی دپ! ایلان ماسک مدیرعامل شرکت خودروسازی «تسلا» و بنیانگذار «اسپیس اکس» هست؛ شرکتی که توانست با موفقیت موشک فالکن ۹ را از کالیفرنیا به فضا بفرستد و حالا در پی فرستادن مسافر به فضا هست. امبر هرد بازیگر آمریکایی در سال «۲۰۰۸» با بازی در فیلم «پاین اپل اکسپرس» نامش را مطرح کرد. در سال «۲۰۱۰» گفت: با هر کس که عاشقش شود میتواند ارتباط جنسی داشته باشد و زن و مرد بودن طرف مقابل برایش مهم نیست.

[ میانگین: 3.6 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها