|

خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: علاوه بر جاماندگان سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، 15 میلیون نفر دیگر سهام عدالت خواهند گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پرداخت سهام به حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار جامانده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در مراحل پایانی است، گفت: ۱۲ تا ۱۵ میلیون جامانده دیگر داریم که بازنشستگان، کارگران فصلی و ساختمانی در اولویت آن قرار دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصاد24؛ محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت گفت: مجلس سال گذشته دولت را مکلف کرد که در سال جاری به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سهام عدالت بدهد.

وی با بیان اینکه پرداخت سهام به حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار جامانده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در مراحل پایانی است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۱۲ تا ۱۵ میلیون نفر دیگر جامانده از سهام عدالت هستند که بازنشستگان، کارگران فصلی و کارگران ساختمانی در اولویت آن قرار دارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، ادامه داد: البته فهرست کامل گروه‌های اولویت‌دار جامانده از دریافت سهام عدالت در آیین نامه دولت آمده و اگر این آیین نامه به تصویب هیات دولت برسد، پس از نهایی شدن پرداخت سهام به جاماندگان تحت پوشش نهادهای حمایتی، سال آینده باقی مانده مشمولان نیز تعیین تکلیف خواهند شد.

پورابراهیمی، درباره برخی اظهارنظرات از سوی مسئولان اقتصادی دولت مبنی بر عدم وجود سهام کافی برای اهدا به سایر جاماندگان سهام عدالت گفت: به هر حال این موضوع، چالشی است که وجود دارد و ما در سال آینده در نظر داریم تا این مسئله را با حضور مسئولان دولت به دقت مورد ارزیابی قرار دهیم تا در نهایت مشخص شود آیا امکان اختصاص سهام به سایر جاماندگان وجود دارد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها