|

مشاور املاک ایرانی؛ خرید و فروش خانه در دلاور

دلاور یکی از ایالت‌های آمریکاست که به عنوان مکان تفریحی و گردشگری جذابی برای ساکنان آمریکا به شمار می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

بنا به گزارش IranianRealtor.org، دلاور یکی از ایالت‌های آمریکاست که به عنوان مکان تفریحی و گردشگری جذابی برای ساکنان آمریکا به شمار می‌رود. این ایالت در نوار ساحلی قرار دارد و به همین دلیل در طول سال آب‌وهوای آن معتدل و مرطوب است. جمعیت ساکن در این ایالت زیر یک میلیون نفر است و البته مساحت کوچکی دارد. خرید خانه در دلاور یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در این ایالت به شمار می‌رود. اگر کنجکاو هستید درباره خرید خانه در این ایالت اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

خرید خانه در دلاور

اولین نکته‌ای که در زمینه خرید خانه در دلاور باید در نظر بگیرید، این است که با محیط بزرگی سروکار ندارید. دلاور در حدود 1982 مایل مربع مساحت دارد و به همین دلیل دومین ایالت کوچک امریکاست. به تبع آن بازار مسکن در این ایالت نیز کوچک است. بنابراین اگر از مسیر صحیح برای خرید خانه در این ایالت اقدام کنید، می‌توانید خیلی زودتر از آن چیزی که تصور می‌کنید، صاحب خانه شوید. حضور یک مشاور املاک  در کنار شما مهم‌ترین چیزی است که به آن نیاز دارید. 

انتخاب محل مناسب برای خرید خانه در دلاور، مذاکره با فروشندگان برای دستیابی به توافق بر سر قیمت خانه و طی کردن دقیق و کامل فرآیند‌های حقوقی و قانونی خرید خانه از جمله مهم‌ترین دلایلی هستند که همکاری با یک مشاور املاک در دلاور را ضروری می‌کنند. شاید در وهله اول این طور به نظر برسد که راهنمایی گرفتن از مشاوران املاک آمریکا انتخاب بهتری است. اما اگر کمی دقیق‌تر به ماجرا نگاه کنید، متوجه خواهید شد که مشاوران املاک ایرانی خیلی بهتر می‌توانند به شما کمک کنند. چرا که این دسته از افراد با نیازهای شما به عنوان یک ایرانی برای خرید خانه آشنایی بیشتری دارند. به علاوه اینکه تسلط بالاتری به فرآیند قانونی خرید خانه از سوی اتباع خارجی نیز دارند.  

چگونگی خرید خانه در دلاور

 

چگونگی خرید خانه در دلاور

چگونگی خرید خانه در دلاور

برای خرید خانه در دلاور می‌توانید روی وام بانکی نیز حساب کنید. باید توجه داشته باشید که نرخ بهره بانکی وام‌های مسکن برای اتباع خارجی در آمریکا نسبت به شهروندان این کشور بالاتر است. مقدار وام معمولا به صورت درصدی از قیمت ملک مشخص می‌شود. البته ناگفته نماند که عامل امتیاز اعتباری شما نزد بانک نیز در تعیین مقدار وام بسیار تعیین کننده است. 

امتیاز اعتباری از سوی بانک با بررسی سوابق بانکی شما و همچنین توانایی‌تان در بازپرداخت میزان اقساط وام تعیین می‌شود. به عنوان مثال در ایالت دلاور اگر امتیاز اعتباری شما زیر 700 باشد، نهایتا می‌توانید روی وامی به ارزش 650 هزار دلار حساب کنید. البته این مقدار در شهرهای کنت و ساسکس برابر 420 هزار دلار و در شهر نیوکسل برابر 478 هزار دلار است. اگر به دنبال وام با مبالغ بالاتر هستید، باید امتیاز بیشتری نیز داشته باشید. 

دریافت وام بانکی تنها یکی از مراحل خرید خانه در دلاور است. مراحل دیگری نیز برای این منظور پیش روی شما قرار دارند که به ترتیب عبارت‌اند از: 

  • مرحله اول: پیدا کردن مشاور املاک حرفه‌ای در دلاور 

  • مرحله دوم: تعیین محدوده بودجه مد نظر برای خرید خانه 

  • مرحله سوم: انتخاب محله مناسب برای خرید خانه 

  • مرحله چهارم: جستجو برای پیدا کردن ملک مناسب در منطقه مد نظر 

  • مرحله پنجم: انجام اقدامات لازم برای دریافت وام بانکی (در صورت نیاز)

  • مرحله ششم: مذاکره با فروشنده برای دستیابی به توافق بر سر قیمت خانه 

  • مرحله هفتم: عقد قرارداد با رعایت تمام نکات خرید خانه (به همراه پیش پرداخت)

  • مرحله هشتم: بازدید و ارزیابی ملک 

  • مرحله نهم: ثبت رسمی قرارداد خرید خانه در آمریکا (پرداخت مالیات و سایر هزینه‌های انتقال مالکیت)

  • مرحله دهم: پرداخت مابقی هزینه ملک به مشتری و تحویل خانه 

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در دلاور

هرچند دلاور یکی از کوچک‌ترین ایالت‌ها آمریکاست؛ اما با نگاهی به قیمت‌ها در بازار مسکن آن متوجه خواهید شد که تفاوت نسبتا زیادی بین نرخ مسکن در بخش‌های مختلف آن وجود دارد. به عنوان مثال متوسط قیمت ملک در شهر ساسکس، دیوی، رهوبوت و بتانی از ایالت دلاور در سال 2023 حدود 410 هزار دلار است. در حالی که شهر کنت در مرکز این ایالت با میانگین 320 هزار دلار نرخ مقرون به صرفه خرید ملک را به خود اختصاص داده است. در شهرهای نیوکسل و ویلمینگتون به عنوان معروف‌ترین مناطق در ایالت دلاور، میانگین قیمت ملک در حدود 350 هزار دلار است. البته خانه‌های ویلایی شیک در ویلمینگتون معمولا بالای یک میلیون دلار قیمت‌گذاری می‌شوند. 

بازار اجاره مسکن در دلاور نیز نسبت به متوسط کشور آمریکا تفاوت چندانی ندارد. در این ایالت به طور متوسط برای اجاره یک آپارتمان دو خوابه لازم است که ماهانه هزینه 1100 دلار در نظر بگیرید. روی هم رفته توصیه می‌کنیم در خصوص خرید مسکن، تنها به بهای خانه توجه نکنید. سایر هزینه‌های زندگی مانند خوراک، قبوض خدماتی و حمل‌ونقل را حتما در نظر بگیرید. به این ترتیب می‌توانید تصمیم نهایی بهتری برای خرید ملک بگیرید. 

بهترین شهرهای دلاور برای زندگی

بهترین شهرهای دلاور برای زندگی

بهترین شهرهای دلاور برای زندگی

برخلاف ایالت‌های بزرگ آمریکا مانند کالیفرنیا، در دلاور خیلی خبری از ساختمان‌های بلندمرتبه نیست. به همین دلیل اگر به زندگی در محیط‌های شهری آرام با طبیعت زیبا علاقه دارید، می‌توانید دلاور را برای خرید خانه و زندگی انتخاب کنید. البته فاکتورهای مختلفی مانند فرصت‌های شغلی، شرایط آب‌وهوایی، امکانات رفاهی و ... نیز باید برای انتخاب محل مناسب خرید خانه مد نظر قرار بگیرند. در همین راستا از جمله بهترین محله‌های دلاور برای خرید ملک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • Highland Acres 

  • Rehoboth Beach

  • Pike Creek

  • Greenville

  • Middletown

  • Hockessin

مشاوران املاک ایرانی فعال در دلاور می‌توانند برای انتخاب بهترین مکان برای خرید خانه در دلاور به شما کمک کنند. با توجه به اینکه شاید تنها یکبار اقدام به خرید خانه در خارج از کشور کنید، حتما باید تمام جوانب امر را در نظر بگیرید. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما کمک آن‌ها استفاده کنید تا بتوانید خانه مناسب خود را در ایالت دلاور آمریکا تهیه کنید. 

منبع: www.IranianRealtor.org

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی