|

تامین نشدن منابع رتبه بندی معلمان افتاد گردن واردات خودرو

در مصوبه مجلس مشخص شده بود تا ۱۳ هزار میلیارد تومان از منابع مورد نیاز رتبه بندی از محل واردات خودرو باشد، در حالی که واردات خودرو صورت نگر…

لینک کوتاه کپی شد

اخیرا پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از معاون سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی در خصوص مشکلات ایجاد شده در پرداخت اسفند ماه معلمان و موقات طرح رتبه‌بندی ارائه کرده است. براین اساس گفته شده که وزارت آموزش و پرورش ساعت 16 روز 27 اسفند 1401 بار مالی ناشی از رتبه بندی معلمان را 49هزار میلیارد تومان اعلام کرد، این رقم در حقیقت 52 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از راهبرد معاصر، در شب 28 و 29 اسفند جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار و به این جمع‌بندی رسیده شد که صورتجلسه تنظیم و در آن قید کنند که در چارچوب قانون رتبه بندی تعدیل و مبلغی پرداخت شودوابتدای فروردین با تشکیل جلسه مسئولین تصمیم گیری کنند تا اجازه پرداخت بار مالی اضافی اخذ شود. شب 29 اسفند ماه دوستان آموزش و پرورش محل کار را ترک کردند و در دسترس نبودند.

سازمان برنامه و بودجه آماده بود در مجموع 41.8 هزار میلیارد تومان برای اجرا پرداخت کند اما این صورتجلسه را تنظیم نکردند و در جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور، معاون اول و دو حقوقدان، با توجه به اینکه فرصتی برای اصلاح احکام وجود نداشت، پیشنهاداتی داده شد.

معاون سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: در مصوبه مجلس مشخص شده بود 13 هزارمیلیارد تومان از منابع مورد نیاز رتبه بندی از محل واردات خودرو باشد، در حالی که واردات خودرو صورت نگرفت و این مبلغ به بانک مرکزی کشور تحمیل شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها