|

آشنایی با لیبل پی وی سی و برچسب اموال چاپ سروش

به‌ دلیل مقاومت زیاد لیبل پی وی سی در برابر پارگی و کشش، حرارت، مایعات و مواد شوینده برچسب pvc کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد.

لینک کوتاه کپی شد

لیبل پی وی سی شفاف یا برچسب ضد آب از ماده اولیه پلی پرو پیلن (پلاستیک) تولید میشود که مدل های مختلفی دارد،  لیبل ضد آب بر خلاف جنس کاغذ خاصیت کشسانی دارد و به راحتی قابل پاره شدن نیست ، در برابر حرارت تا 80 درجه سانتیگراد و مایعاتی مانند الکل و مواد شوینده مقاوم است.

جوهرهایی که در ساخت چاپ لیبل شیشه ای  استفاده می‌شوند، مرغوب بوده و در مکان‌هایی که در معرض نور قرار می‌گیرند، مقاومت می‌کنند. برچسب پی وی سی شفاف یک حالت ترنسپرنت و شفاف دارد، به طوری که وقتی لیبل پی وی سی روی سطح مورد نظر شما قرار بگیرد سطح مورد نظر شما مشخص می شود و رنگ پس زمینه را به خود میگیرد.

برچسب پی وی سی شفاف رنگ بندی مختلفی دارد اما رنگ متریالی که چاپ پذیر باشد وینیل شفاف بی رنگ  است که میتوان چهار رنگ اصلی ( آبی – سرخابی – زرد – مشکی) را روی آن چاپ نمود.

کاربرد لیبل Pvc شفاف

به‌دلیل مقاومت زیاد لیبل پی وی سی در  برابر پارگی و کشش، حرارت، مایعات و مواد شوینده برچسب pvc کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد . مانند:

  1. لیبل پی وی سی صنعت خودرو سازی
  2. لیبل pvc بسته بندی محصولات
  3. محصولات و لوازم خانگی مانند میز ، صندلی ، کمد و در و پنجره ...
  4. تولید لوازم آرایشی و پوشاک
  5. قطعات صنعتی و لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ ، پرینتر
  6. شناسنامه بدنه دستگاه های صنعتی
  7. برچسب علائم هشدار و علائم ساختمانی
  8. صنایع شیمیایی، دارو سازی، آزمایشگاهی و ...

ویژگی ها و مزیت های  برچسب PVC

  • لیبل پی وی سی با انعطاف پذیری مطلوب
  • دارای جذابیت بالاتر نسبت به لیبل پشت چسب دار
  • قابلیت سفارشی سازی
  • قدرت چسبندگی بسیار بالا و خاصیت الاستیک
  • توانایی مقاومت بالا در برابر آب و سایر مایعات(ضد آب)
  • طول عمر بالا  برچسب پی وی سی و مقاومت در برابر سایش نسبت به لیبل کاغذی
  • حفظ ساختار و رنگ
  • مقاوم در برابر کشش، رطوبت، مواد شیمیایی
  • مقاوم در برابر حرارت بالا تا 80 درجه سانتیگراد و انجماد.

قیمت لیبل های پی وی سی به نسبت لیبل های کاغذی بیشتر است؛ اگر ضد آب بودن لیبل برای شما حائز اهمیت نیست و تنها هزینه و سرعت چاپ الویت شماست از محصول مش عرض 100 بازدید بفرمایید اما اگر دنبال لیبلی لوکس هستید لیبل متالایز بهترین انتخاب شما خواهد بود.

ما در چاپ سروش تلاش کرده ایم ، خدمات مقرون به صرفه ای و چاپ با کیفیت  را ارائه دهیم .

 کیفیت چاپ لیبل شیشه ای

عواملی که در خروجی کیفیت چاپ برچسب شیشه ای تاثیر بسزایی دارند :

  • مدل دستگاه چاپ لیبل شیشه ای
  • روش چاپ لیبل pvc
  • جوهر مورد استفاده
  • متریال و برند وینیلی که روی آن چاپ می‌شود

001

برچسب اموال

برچسب اموال یکی از لیبل هایی است که در اکثر ادارات و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این لیبل یکی از بهترین روش های حفظ و نگهداری دارائی های یک سازمان به شمار می رود. به صورتی که  لیبل گذاری اموال یکی از روش های کارآمد و مقرون به صرفه در طبقه بندی اطلاعات اموال شرکت نیز محسوب می شود. با نصب این برچسب بر روی اموال و دارائی های یک شرکت می توان ضمن نگهداری صحیح از این اموال، اطلاعات مربوط به هرکدام از لوازم شرکت را ثبت نمود.

 لیبل اموال در سطوح کیفی مختلف تولید می شوند. بسیاری از این برچسب ها فاقد کیفت بوده و امکان دارد پس از مدتی، اطلاعات درج شده بر روی آنها پاک شود. به همین دلیل بهتر است برای سفارش چاپ این محصول به مراکز معتبر مراجعه نمایید. این مراکز برای چاپ و تولید لیبل اموال از بهترین مواد اولیه و بهترین دستگاه های چاپ استفاده می کنند؛ بنابراین سپردن این کار به مراکز معتبر چاپ برچسب اموال در تهران می تواند خیالتان را از بابت کیفیت و ماندگاری لیبل آسوده نماید.

برچسب اموال چیست؟

لیبل اموال همانطور که از نام آن پیدا است به برچسبی گفته می شود که بر روی اموال یک سازمان، شرکت، مدرسه، اداره و ... چسبانده می شوند. هدف از برچسب گذاری اموال، شناسایی و پیگیری دقیق متعلقات یک شرکت است. از این برچسب ها تنها برای شناسایی اموال ثابت یک شرکت استفاده نمی شود. بلکه می توان تمام اموال متحرک شرکت یا سازمان را نیز به منظور طبقه بندی اطلاعات لیبل گذاری نمود. این برچسب شامل اطلاعاتی مانند موقعیت اموال، عمر مفید، سابقه نگهداری و ... است. ثبت و طبقه بندی این اطلاعات تأثیر زیادی در محاسبه اموال شرکت و جلوگیری از سرقت آنها دارد.

برچسب های اموال اکثراً دارای جنس کاغذی هستند. برای تولید این لیبل ها از چسب مقاوم استفاده می شود. در صورتی که لیبل اموال بر روی اموال چسبانده شود دیگر قادر به جدا کردن آن نخواهید بود. در صورتی که بخواهید این برچسب را از اموال جدا کنید، برچسب به صورت تکه تکه جدا خواهد شد به همین دلیل به برچسب اموال برچسب گچی نیز گفته می شود.

لیبل اموال در ابعاد مختلف تولید می شود. به طور معمول این برچسب در شکل مستطیل چاپ شده و به فروش می رسد. در صورتی که خواهان استفاده از این برچسب هستید می توانید سفارش ساخت این محصول در ابعاد و تیراژ دلخواه را به مراکز معتبر بسپارید. در این حالت چاپ این محصول در تیراژ بالا به صرفه تر بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده تحویل می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها