|

یارانه نقدی فروردین چقدر است و کی واریز می شود؟

هفته‌ گذشته بود که یک خبرگزاری وابسته به دولت اعلام کرد که زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۲ مشخص شده و ۲۰ فروردین واریز خواهد.

لینک کوتاه کپی شد

برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها در مورد حذف یارانه نقدی، بررسی‌ها نشان می‌دهد که دولت فعلا چنین قصدی ندارد. البته اجرای سراسری کالابرگ الکترونیکی از اواسط اسفند ماه کلید زده شد. اما با این وجود یارانه نقدی خانوار‌ها حذف نشد و تنها به یک امکان برای دریافت یارانه پیش از زمان تعیین شده به صورت کالا تبدیل شد.

به گزارش «شایانیوز» در این طرح خانوار‌ها می‌توانند که از هفته‌های اول هر ماه یارانه خود را به شکل غیر نقدی دریافت کنند و به جای پول نقد از فروشگاه‌های تعیین شده کالای اساسی دریافت کنند. اما اگر خانواری قصد دریافت یارانه نقدی را داشته باشد باید تا هفته‌های پایانی هر ماه صبر کند.

در مورد میزان یارانه دریافتی خانوار‌ها نیز شایعاتی مبنی بر افزایش مبلغ مطرح شده است. اما دولت این مسئله را رد کرده است؛ بنابراین افراد حاضر در دهک اول تا سوم همچنان ۴۰۰ هزار تومان و افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

زمان واریز یارانه نقدی فروردین ماه ۱۴۰۲

هفته‌ گذشته بود که یک خبرگزاری وابسته به دولت اعلام کرد که زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۲ مشخص شده و در روز ۲۰ فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها