|

آخرین خبرها از افزایش حقوق بازنشستگان امروز دوشنبه 21 فروردین

دستورالعمل افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1402 هنوز از سوی سازمان مرکزی ابلاغ نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

مبلغ حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲ مشخص شد. این رقم در نهایت با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به سال قبل تصویب شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ حقوق پایه کارگران و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی ۱۴۰۲ از ۴ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان به ۵ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۸۴ هزار تومان رسید که رقم بسیار کمی است و انتظارات جامعه کارگری را برآورده نکرد. این در حالی است که تورم بی سروسامان، معیشت افراد را بسیار متزلزل کرده است.

بر اساس این خبر حقوق بازنشستگان حداقل بگیر تامین اجتماعی نیز همانند حقوق و دستمزد کارگران با افزایش ۲۷ درصدی در سال جدید همراه شده است، از آنجایی که لیست حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه تا ۱۵ هر ماه باید بسته شود لذا با وجود اینکه امروز ۱۹ روز از فروردین ماه ۱۴۰۲ گذشته و واریز حقوق بازنشستگان نیز بر اساس حروف الفبا از ۲۰ هر ماه آغاز می‌شود، اما هنوز احکام جدید بازنشستگان صادر نشده است لذا بازنشستگان تامین اجتماعی همانند سال گذشته حقوق می‌گیرند.

طبق آخرین پیگیری‌ها دستورالعمل افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز از سوی سازمان مرکزی ابلاغ نشده است و به محض اینکه این افزایش حقوق ابلاغ شود، احکام جدید سال ۱۴۰۲ صادر می‌شود و مابه التفاوت حقوق نیز طی اعلام و زمان بندی تامین اجتماعی واریز می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها