|

راما قویدل کارگردان سینما به کرونا مبتلا شد+ بیوگرافی

کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه ای به رییس صدا و سیما از ابتلای راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون به کرونا خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

بیوگرافی راما قویدل

راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار راما قویدل می‌توان به کارگردانی سریال دولت مخفی، سریال دیوار شیشه‌ای و سریال رویای گنجشک‌ها اشاره کرد.

راما قویدل کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1387 در سریال سکوت خدا به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دولت مخفی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای راما قویدل محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پروانه معصومی، امیر آقایی، مهسا کرامتی و بهناز جعفری را تجربه کرد.

راما قویدل در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم راما قویدل در این سال، فعالیت در سریال دولت مخفی به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی راما قویدل فعالیت در سریال دولت مخفی بوده است. راما قویدل سال 1392 سریال دولت مخفی را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. از راما قویدل نقل قول شده است که برای کارگردانی در سریال دولت مخفی و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. راما قویدل توانست با فعالیت در سریال دولت مخفی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پژمان بازغی، لاله اسکندری، سام درخشانی و علیرضا اوسیوند توانست سطح کاری او را متحول کند.

راما قویدل علاوه‌بر سریال دولت مخفی، سال 1395 سریال دیوار شیشه‌ای را کارگردانی کرده است. راما قویدل این‌بار با هنرمندانی چون محمدرضا هدایتی، حدیثه تهرانی، شهرزاد کمال‌زاده و کوروش تهامی همکاری داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی