|

معوقات رتبه بندی معلمان کی واریز می‌شود؟

رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره وضعیت معوقات سال ۱۴۰۰ رتبه بندی معلمان توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

معلمان کشور انتظار دارند ۶ ماه مابه‌التفاوت رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ زودتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش «شایانیوز» و به قل از نبض بازار، احسان غضنفری در خصوص پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان اظهار داشت: در آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ رتبه یک برای همه همکارانی که مشمول دریافت این رتبه می‌شدند صادر و معوقات آن پرداخت شد.

 وی افزود: در اسفندماه ۱۴۰۱ پس از محاسبه رتبه واقعی افراد، حکم کارگزینی برای آن‌ها صادر و حقوق اسفند با در نظر گرفتن رتبه واقعی به همکاران پرداخت شد.

غضنفری با اشاره به پرداخت معوقات سال ۱۴۰۱ رتبه‌بندی ابراز داشت: پس از پرداخت حقوق، در روز یازدهم فروردین‌ماه پرداخت معوقات رتبه‌بندی آغاز و با واریز مابه‌التفاوت ۱۱ ماه رتبه یک و رتبه واقعی همکاران، پرونده معوقات سال ۱۴۰۱ بسته شد.

رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از آن‌جا که مبلغ پرداختی برای هر رتبه درصد معینی از حق شغل، حق شاغل و فوق‌العاده شغل است ممکن است دو نفر که هر دو رتبه ۳ گرفته‌اند به دلیل تفاوت این بندها در حکم کارگزینی دریافتی متفاوتی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ ماه مابه‌التفاوت رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ باقی‌مانده است که به‌محض تأمین اعتبار از طرف وزارت آموزش و پرورش به‌حساب همکاران واریز می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها