|

احتمال تغییرات جدید در افزایش حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: باید حقوق بازنشستگان به خصوص آن گروه از بازنشستگان که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند

لینک کوتاه کپی شد

کمیسیون برنامه و بودجه بر لزوم افزایش حقوق بازنشستگانی که واریزی کمی دارند تاکید دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از روزنو؛ رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص دلیل عدم پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس رقم جدید در فروردین‌ماه توضیح داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

در تعریف مستمری یا حقوق بازنشستگان به زبان عامیانه، می‌توان گفت، مقدار پولی است که ماهانه، به طور مستمر و تا پایان عمر، به افراد دارای شرایط بازنشستگی مندرج در قانون تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی، تعلق می‌گیرد.

سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در انتظار اجرای مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستند. ​​حقوق بازنشستگان ۱۴۰۱ همانند پاداش بازنشستگی برای افراد مختلف متفاوت است. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ مقداری از حقوق بازنشستگان کشور‌ی کمتر می‌باشد.

علی دهقان کیا با اشاره به پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: طبق روال گذشته حقوق بازنشستگان از بیستم هر ماه بر اساس حروف الفباء آغاز می‌شود و تا پایان هر ماه ادامه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها