|

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان از زبان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تجدیدنظر در آئین نامه رتبه بندی معلمان ضرورت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

کیومرث سرمدی واله در نشست علنی امروز (دوشنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در خصوص وضعیت بازنشستگان، گفت: مشکل بازنشستگان را یکبار برای همیشه درک کنید، آن ها درمان می خواهند و مخارجشان بالاتر از شاغلان ولی حقوق شان پایین تر است. چرا همیشه باید کار به فریاد برسد. قانون همسان سازی را بدون کم و کاست اجرایی کنید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خانه ملت؛ نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش باید قانون رتبه بندی را اجرایی کند، افزود: در خصوص معرفی وزیر آموزش و پرورش باید فردی معرفی شود که تجربه کامل در خصوص آموزش و پرورش داشته و از صف تا ستاد در آموزش و پرورش فعالیت کرده باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه آئین نامه رتبه بندی معلمان به نحوی نوشته شد که قانون نادیده گرفته شد و ضرورت تجدیدنظر در خصوص این مهم وجود دارد.

سرمدی با اشاره به نامگذاری شعار سال عنوان کرد: با این روند افزایش قیمت ها از جمله افزایش 40 درصدی قیمت خودرو افزایش قیمت خدمات دولتی نشان از این دارد که تحقق شعار سال در آینده با مشکلاتی مواجه خواهد شد لذا در پایان سال برای ارائه گزارش چه پاسخی به مردم و مقام معظم رهبری خواهیم داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: تاکید رهبر انقلاب این بوده که مردم امسال باید در سفره خود آثار کاهش تورم را ببینند و این رسالت بزرگی است که ما باید به آن توجه داشته باشیم.

وی خطاب به سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، گفت: طی 2 ماه گذشته زنبورداران اسدآباد به دلایل نامعلوم دچار خسارات جدی شدند و تمام سرمایه آن ها نابود شد. تقاضا می شود در اسرع وقت نسبت به بررسی علل این مشکل و برآورد خسارت به این قشر مظلوم اقدام لازم انجام شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها