|

رمان‌هایی که هیچ وقت فراموش نمی‌کنید

اگر جزو کسانی هستید که قصد دارید مطالعه را شروع کنید، اما هیچ ایده‌ای ندارید، ما به شما پرطرفدارترین کتاب‌های دنیا را پیشنهاد می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد دارید مطالعه را شروع کنید، اما هیچ ایده‌ای برای اولین کتاب ندارید، ما به شما پرطرفدارترین کتاب‌های دنیا را پیشنهاد می‌کنیم. برای آغاز کردن مطالعه، وجود جذابیت در موضوع می‌تواند به مقوله‌ای مهم برای ادامه آن تبدیل شود؛ اگر به همین منظور به دنبال رمانی جذاب و فراموش نشدنی هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید و معرفی کتاب بادام را از دست ندهید.

کتاب کتابخانه نیمه شب

اگر نگاهی به کارنامه پرثمر مت هیگ، نویسنده انگلیسی داشته باشیم، با کتاب کتابخانه نیمه شب روبه‌رو می‌شویم؛ کتابی جذاب و دوست‌داشتنی که مفهومی عمیق را دربردارد. این کتاب که در سال 2020 منتشر شد، توانست در مدت کوتاهی به شهرت برسد و جایزه گودریدز از نگاه مخاطبان را متعلق به خود کند. کتابخانه نیمه شب داستان دختری به نام نورا سید را روایت می‌کند که هر روز در زندگی‌اش با مشکلات روزمره‌ سر و کله می‌زند؛ تا اینکه یک روز همه چیز برای او تغییر می‌کند؛ نورا با ورود به یک کتابخانه جادویی، چهره حقیقی زندگی را دیده و زندگی قبلی‌اش را رها می‌کند. 

در طول زندگی هیچ کس نمی‌تواند تنها تمام کارهایی که دوست دارد را انجام دهد و همه فعالیت‌های مورد علاقه‌اش را تجربه کند؛ اما در این داستان، ما با کتابخانه‌ای روبه‌رو می‌شویم که زندگی حقیقی هر فرد را منعکس کرده و به زندگی آن جهت می‌دهد. کتاب کتابخانه نیمه شب، در واقع به اهمیت انتخاب‌ پرداخته و تاثیر هر تصمیم کوچک و بزرگ را به تصویر می‌کشد. 

کتاب بادام

کتاب بادام را می‌توان از آن دسته رمان‌های آموزنده معرفی کرد که اهمیت عشق و دوستی را روایت می‌کند. این کتاب پرطرفدار که به دست وون پیونگ سون نوشته شده، در سال 2016 منتشر شد و توانست محبوبیت زیادی کسب کند. از دستاوردهای این کتاب می‌توان به کسب جایزه ادبی جوانان چانگ بی اشاره کرد. این رمان پرطرفدار، داستان پسری به نام یون‌جه است که به صورت مادرزادی درگیر اختلال مغزی، به نام آلکسی تایمیا است؛ اختلالی که این پسر شانزده ساله را به فردی بدون احساسات تبدیل کرده است. 

یون‌جه که همراه با مادر و مادربزرگش زندگی می‌کنند، به‌خاطر شرایط منحصر‌به‌فردش، خود را یک هیولا تصور می‌کند. با این حال، یون‌جه روزها را پشت هم سپری می‌کند و همه چیز مثل همیشه به نظر می‌رسد؛ تا اینکه در شب تولد شانزده سالگی‌اش، اتفاقی تکان‌دهنده رخ می‌دهد که او را به انسانی منزوی‌تر تبدیل می‌کند. یون‌جه که تقریبا امیدش را به زندگی از دست داده و تنهایی خود را پذیرفته، با پسر قلدری به نام گان در مدرسه روبه‌رو می‌شود؛ گان که اذیت کردن یون‌جه تفریح همیشگی‌اش است، پس از مدتی با او ارتباط برقرار کرده و رابطه‌ای عجیب، اما صمیمی‌ میان آن دو شکل می‌‌گیرد.

کتاب ارباب حلقه ها

اگر نگاهی به آثار ادبی قرن 21 داشته باشید، قطعا نام کتاب ارباب حلقه‌ ها را در صدر این لیست مشاهده می‌کنید؛ مجموعه‌ای شامل سه جلد که در سبک حماسی فانتزی نوشته شده است. این مجموعه بی‌نظیر که طی سال‌های 1937 تا 1949 توسط جان رونالد روئل تالکین نوشته شده، توانست با 150 میلیون نسخه فروش همراه شود و در لیست پرفروش کتاب‌های دنیا جای گیرد. 

داستان مجموعه کتاب ارباب حلقه‌ ها، بر پایه‌ حلقه‌ای با قدرت ماورایی طراحی شده است؛ حلقه‌ای که توسط شخصیت شرور داستان، یعنی سائورون به وجود آمده است. سائورون که این حلقه را در نبردی از دست داده، برای تسلط به قدرت آن و نابود کردن سرزمین میانه، به دنبال آن می‌گردد؛ اما در طرف مقابل سائورون شرور، افرادی در پی نابودی این قدرت عظیم هستند.

داستان کتاب ارباب حلقه‌ ها با شخصیتی به نام فرودو بگینز آغاز می‌شود که به عنوان نماینده شورای آلوداگ، به ماموریتی برای نابودی حلقه‌ جادویی فرستاده می‌شود. فرودو که این حلقه را به عنوان هدیه تولد 111 سالگی‌اش دریافت کرده، در این ماموریت با افرادی مانند گندالف، آراگورن، لگولاس و گیملی ملاقات کرده و با هم در مسیر نابودی حلقه قدم برمی‌دارند. 

بهترین رمان‌های جهان را از کجا خریداری کنیم؟

طی این مطلب به معرفی کتاب های محبوب و فراموش نشدنی در سراسر دنیا پرداختیم و در خصوص آن‌ها اطلاعات کسب کردیم. حال که این رمان‌های دوست‌داشتنی نظرتان را جلب کرده و قصد خرید آن‌ها را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از پلتفرم فیدیبو استفاده کنید. فیدیبو به عنوان یک پلتفرم جامع در زمینه کتاب‌های الکترونیک و صوتی، شرایطی را ایجاد کرده که تهیه کتاب برای هر شخصی ممکن باشد. پس اگر به دنبال روشی مقرون به صرفه برای خرید کتاب هستید، از فیدیبو کمک گرفته و با پرداخت هزینه‌ای محدود کتاب مورد علاقه‌ خود را خریداری کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها