|

آخرین خبر از حقوق بازنشستگان 30 فروردین؛ حقوق اولین ماه سال چقدر افزایش یافت؟

حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش 20 درصدی مصوب هیات دولت به حساب همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.

لینک کوتاه کپی شد

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش 20 درصدی مصوب هیات دولت به حساب همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایران جیب؛ صندوق بازنشستگی کشوری در این اطلاعیه آمده است:حق عائله‌مندی و اولاد در این ماه همانند اسفند پرداخت شده است و مابه‌التفاوت افزایش حق اولاد و عائله‌مندی فروردین به همراه حقوق اردیبهشت به حساب بازنشستگان کشوری واریز خواهد شد.

براساس داده‌های آماری صندوق بازنشستگی کشوری، بیش از ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار نفر با عنوان افراد بازنشسته، از کار افتاده، وراث، وظیفه ‌بگیر و افراد کسورپرداز در جدیدترین داده‌های آماری به عنوان افراد بهره‌مند از خدمات این صندوق بیمه‌ای محسوب می‌شوند.

طبق آمارهای موجود صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد افراد بازنشسته تحت پوشش ۸۱ درصد، متوفیان ۱۸ درصد و از کارافتادگان نیز یک درصد افراد حقوق بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی را تشکیل می‌دهد همچنین در بخش متوفیان با ۱۸ درصد کل افراد مشمول صندوق بازنشستگی، ۱۴ درصد را بازنشستگان متوفی و چهار درصد را شاغلان متوفی شامل می‌شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها