|

شگفتی های حیات وحش؛ سگ های وحشی آفریقایی کَل یالدار تنها رو تیکه پاره کردن! (ویدیو)

در این ویدیو گله سگ های وحشی گرسنه رو می بینید که کل یالدار غول پیکر رو شکار میکنن سوزناک!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر شما از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌وحش یکی از مضوعات شگت انگیز برای شما می تواند باشد.  از زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش ها تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی نگه دارند و به حکمرانی خود ادامه دهند. در بیشتر مستند های حیات وحش به سراغ لحظه های شکار حیوانات می روند. در جهان حیات وحش به شگفتی های زیادی بر میخوریم. جنگ برای زنده ماندن، تولد و شکار کردن. حیوانات با توانایی های مختلف تمام تلاش می کنند انجام تا زنده بمانند، اما این دنیا واقعا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود دارد. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

سگ وحشی آفریقایی تنها سگ‌سانی است که در پایش 4 انگشت دارد. جمجمه این جانور مثل جمجمه کفتار است و فکی بزرگ دارد که آنها را گوشتخوارتر از دیگر خانواده سگ‌سانان می‌ کند. وزن این حیوان وحشی 18 تا 36 کیلوگرم است و ارتفاع قد آنها تا شانه 60 تا 80 سانتی‌متر است.

این سگ ها نخست به سراغ شکار پستانداران بزرگ مانند گراز و گونه های مختلف شاخ داران می رود و رژیم غذایی خود را با خوردن جوندگان، مارمولک ها، پرندگان و حشرات تکمیل می کند.  البته این حیوان به شکار گیاهخواران بسیار بزرگ تری مانند کل یال دار که به علت بیماری یا جراحت آسیب پذیر شده اند نیز شهرت دارد.

کَل یالدار یا گوزن‌ یالدار، یک سرده از پستانداران گاوسان از گروه سم‌ داران به حساب میاید. کل یال دار نوعی شاخ دراز یا آنتلوپ است که هم نوع نر و هم ماده آن با داشتن شاخ های بلند ظاهری وحشی پیدا کرده و به خصوصیات رفتاری همچون پر جنب و جوش بودن، انرژی زیاد شهرت داره.

در هر سال حدود 2 میلیون کل یال دار مهاجرت می کنند و صحنه های زیبایی در طبیعت وحشی آفریقا به نمایش می گذارند.

رنگ کل های یال دار ممکن است با هم متفاوت باشد، تعدادی به رنگ خاکستری روشن، برخی تقریبا خاکستری مایل به آبی و تیره رنگ ترین آن ها به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای هست.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها