|

خبر های تازه از صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی امروز 5 اردیبهشت

وزیر تعاون در خصوص وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق‌ها در شورایعالی کار مصوب شده و احکام‌شان در حال صادر شدن است!

لینک کوتاه کپی شد

در حال حاضر تازه ترین اطلاعاتی که درباره افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ وجود دارد، مربوط به یک پاسخ کوتاه وزیر تعاون به پرسشی در این باره است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نبض بازار، انتقادها به نحوه واریز حقوق بازنشستگان و صدور احکام آنها ابعاد گسترده ای پیدا کرده است اما صولت مرتضوی پاسخی بسیار کوتاه به این موضوعات داده است.

وزیر تعاون درخصوص وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با توجه به انتقادهای صورت گرفته به مصوبه شورایعالی کار عنوان کرد: افزایش حقوق‌ها در شورایعالی کار مصوب شده و احکام‌شان در حال صادر شدن است!

در پاسخ مرتضوی هیچ اشاره ای به تاریخ مشخص و دقیقی در باره صدور احکام بازنشستگان تامین اجتماعی نشده است و تنها همین جواب سربالا را می شنویم که کارها در حال انجام شدن است.

حداقل مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی این است که تکلیف آنها روشن باشد و بدانند چه زمانی احکام آنها صادر می شود و چه زمانی مابه التفاوت  حقوق فرودین آنها صادر خواهد شد.

کاش مسئولین دست کم دادن پاسخ های شفاف و دقیق را از بازنشستگان دریغ نکنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها