|

پنج بازی موبایل خاص در ژانر مسابقه ای؛ از نزدیک سرعت و ضربان رو تجربه کن+ لینک دانلود

تو این مطلب 5 تا بازی ژانر مسابقه ای به شما معرفی میکنیم که میتونید دانلود کنید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در جهان صنعت بازی های ویدیویی به یکی از بزرگترین راه های کسب درآمد کمپانی ها تبدیل شده است. در سال 2020 میلادی گردش مالی صنعت بازی های موبایل نزدیک به 77 میلیارد دلار تخمین زده شد. این مطلب رو گفتم تا این به این نکته مهم اشاره کنم که اصولا بازی موضوع بسیار مهمی به حساب میاد، هم از لحاظ اقتصادی و هم جنبه های مهم دیگر که در ادامه به اون اشاره خواهیم کرد.

1- بالا رفتن دقت و تمرکز

2- افزایش سرعت عمل

3- بهبود عملکرد ذهنی

4- بهبود یادگیری

پس حالا که براش وقت میذارید و هزینه می کنید به سراغ بهترین هاش برید. این مطلب رو از دست ندید تا 5 تا بازی ژانر مسابقه ای به شما معرفی کنم که وقتی دانلودش کردی دیگه گوشی رو زمین نذاری!

ماشینی

بدون شک از جذاب ترین ژانرهای بازی های موبایل ژانر مسابقه ای محسوب میشن. همه ما عاشق ماشین های خاص و لاکچری هستیم، عاشق جاده و موتور سواری! تو این بازی ها میتونیم ماشین مورد علاقه خودمون رو سوار بشیم و شخصی سازی کنیم. قطعا تاحالا دلت خواسته تو آمریکا، فرانسه، آرژانتین یا خیلی کشورهای دیگه رانندگی کنی و لذت ببری، اما تو واقعیت خیلی خیلی این اتفاق بعید هست، و ما تو این بازی های ژانر مسابقه ای میتونیم این اتفاق رو تجربه کنیم. با ماباشید تا 5 تا بازی تاپ این ژانر رو بهتون معرفی کنیم.

1- Rush Rally 3

در این بازی زیبا و هیجان انگیز شما نزدیک ترین تجربه را نسبت به رانندگی خواهید داشت. در انواع آب و هوا، زمین ها و پشت سر گذاشتن 72 مرحله خاص! راش رالی 3 به سمت شبیه سازی واقعی رانندگی شتافته و می توان گفت تا حد زیادی  موفق شده است. در این بازی شما می توانید انواع ماشین های مسابقه ای را انتخاب کنید و از رانندگی با این ماشین ها لذت ببرید. اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری هستید به هیچ عنوان Rush Rally 3 را از دست ندید!

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.7)

Rush-Rally-3-Cover2

2- Asphalt 9: Legends

سری بازی‌های جذاب Asphalt سال 2004 به علاقه مندان گیم معرفی شدند. بازی اسفالت 9، آخرین نسخه از این سری است و به اعتقاد افراد زیادی، بهترین بازی ماشینی در گوشی‌های هوشمند همین سری است. طیف گسترده ای از ماشین های لاکچری و رویایی از برندهای خاصی مانندFerrari، Porsche، Lamborghini و W Motors در بازی آسفالت 9 حضور دارند که می توانید با سوار شدن آن ها در مکان های منحصر به فرد از سراسر دنیا به مسابقات ماشین سواری بپردازید!

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 3.9)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.4)

43568

3- Racing Fever: Moto

با تجربه کردن این بازی هیجان انگیز آدرنالین شما به بیشترین حد ممکن خواهد رسید. این بازی شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. عاشقان موتورسواری این بازی رو از دست ندید چون موتورسیکلت های این بازی به طور واقعی مدل سازی شده اند و 16 موتور سیکلت مختلف با کوچک‌ترین جزئیات در دسترس شما هست. اگر از علاقه مندان به بازی های موتورسواری هستید به هیچ وجه Racing Fever: Moto را از دست ندین!

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 4.6)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.4)

Racing-Fever-Moto-Cover

4- GRID Autosport

GRID Autosport یک گیم ماشین مسابقه ای با کیفیت نزدیک به کنسول است که توسط استودیوی بازی سازی Feral Interactive Ltd طراحی شده است. گرید اتو اسپورت، نوعی از مسابقات اتومبیل رانی است که در آن شما به عنوان یک راننده حرفه ای در مسابقات شرکت خواهید کرد. طراحی و مهندسی این بازی واقعا حرفه ای و زیبا است، ترکیبی از شبیه سازی و هندلینگ عالی. این بازی دارای تصاویر بصری و عملکرد فوق العاده است و از گرافیک بالایی برخوردار است.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 2.6)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 3.9)

46678571-3538-b__7611

5- F1 Mobile Racing

دیدن مسابقات اتومبیل فرمول یک لذت خودش را دارد و حالا شما می توانید با نصب این بازی روی گوشی خودتون رانندگی این مسابقات هم تجربه کنید. ماشین خودتون رو شخصی‌سازی کنید و برای یکی از 10 تیم رسمی فرمول یک مسابقه دهید.  بازی F1 Mobile Racing شامل 10 تیم و 20 راننده‌ فعال فصل اخیر مسابقات فرمول یک مثل سباستین وتل و لوییس همیلتون که از قهرمانان و نام آشنایان این ورزش به حساب می آیند، می باشد. چندین حالت مختلف در بازی وجود دارد که شما می توانید از میان همه آن ها یکی را انتخاب کنید و میخکوب شوید!

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 3.7)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.3)

F1-Mobile-Racing-Cover-2020-1-660x330

این بازی های جذاب و خاص رو دانلود کنید و لذت ببرید. منتظر مطالب دیگه ما تو زمینه معرفی بازی های موبایل و پلتفرم های دیگه هم باشید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها