|

خبر مهم سرپرست وزارت آموزش و پرورش درخصوص اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان

سرپرست وزارت آموزش و پرورش جزئیات اصلاح آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان را بازگو کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در رتبه‌بندی معلمان، چند مشکل اساسی وجود دارد که می‌تواند باعث نارضایتی و اعتراض معلمان شود که از آن جمله می‌توان به عدم شفافیت در فرایند رتبه‌بندی، مشکلات در ارزیابی عملکرد، بی‌توجهی به تجربه معلمان، نبود ابزار و معیارهای مناسب و سیاست‌گذاری نامناسب اشاره کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از نبض بازار؛ رضا مراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه سفر به کرمانشاه اظهار کرد: به زودی فرآیند رتبه‌بندی معلمان و رسیدگی به اعتراضات به پایان خواهد رسید.

او افزود: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان نیز پس از بررسی‌ها مشخص شد نیاز به اصلاح دارد که به محض اتمام فرآیند رتبه‌بندی و رسیدگی به اعتراضات اصلاح این آیین‌نامه در دستورکار قرار خواهد گرفت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بازنگری و اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان بر اساس ظرفیت‌های مورد بررسی قرارگرفته اصلاح خواهد شد.

او تاکید کرد: در سفر به کرمانشاه، به پیشواز هفته معلم رفته و دیداری با این قشر زحمت‌کش و تاثیرگذار به نمایندگی از دولت سیزدهم داشتیم.

صحرایی همچنین با بیان اینکه در سفرهای استانی حتماً به مدارس سرخواهیم زد، گفت: در استان کرمانشاه نیز با حضور در مدارس از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها