|

پنج بازی موبایل خفن در ژانر اکشن؛ از شورش در شهر تا نبرد با بیگانه ها+ لینک دانلود

تو این مطلب 5 تا بازی ژانر اکشن به شما معرفی میکنیم که میتونید دانلود کنید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در جهان صنعت بازی های ویدیویی به یکی از بزرگترین راه های کسب درآمد کمپانی ها تبدیل شده است. در سال 2020 میلادی گردش مالی صنعت بازی های موبایل نزدیک به 77 میلیارد دلار تخمین زده شد. این مطلب رو گفتم تا این به این نکته مهم اشاره کنم که اصولا بازی موضوع بسیار مهمی به حساب میاد، هم از لحاظ اقتصادی و هم جنبه های مهم دیگر که در ادامه به اون اشاره خواهیم کرد.

1- بالا رفتن دقت و تمرکز

2- افزایش سرعت عمل

3- بهبود عملکرد ذهنی

4- بهبود یادگیری

پس حالا که براش وقت میذارید و هزینه می کنید به سراغ بهترین هاش برید. این مطلب رو از دست ندید تا 5 تا بازی ژانر اکشن به شما معرفی کنم که وقتی دانلودش کردی دیگه گوشی رو زمین نذاری!

pgcom-highlight-top25-shooting-games-ios-1010x505

بدون شک از جذاب ترین ژانرهای بازی های موبایل ژانر اکشن هست. در این ژانر شما میتونید فضایی رو تجربه کنید که در واقعیت امکان تجربه اون نیست. استفاده از اسلحه های جذاب، قرارگرفتن در موقعیت های پلیسی و جنگی، گروگان گیری و.... . همیشه فیلم ها و سریال های این ژانر هم جز پربازدیدترین های سینما هست. با ما باشید تا 5 تا بازی تاپ این ژانر رو بهتون معرفی کنیم.

1- Streets Of Rage 4

شورش در شهر 4 نام چهارمین سری از بازی رسمی محبوب و Streets of Rage که در ایران به نام شورش در شهر شناخته می شود. این سری بازی پس از 26 سال دوباره عرضه شده است. گرافیک و صدا گذاری بازی حس نوستالژیکی را القا می کند و شما را به گذشته های دور می برد. این نسخه صحنه های مبارزه و مکانیک بازی بسیار بهتر شده و پیشرفت کرده است. اگر از گذشته عاشق بازی های سری شورش در شهر بوده اید هرگز این بازی را هم از دست ندهید.

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.8)

SoR4_Patch_Art

2- Into the Dead 2

این بازی ادامه بازی به سوی مرگ 1 است. در این سری پدر ناامیدانه تلاش می کند تا به خانه و خانواده اش برسد. شما در این بازی باید از اعماق جنگل ها و مزارع تاریک بگذرید، مراحل و خواسته های بازی را درست انجام دهید تا بتوانید اسلحه، ماشین و وسایل خود را آپدیت کنید. این بازی پایان های مختلف دارد. 7 فصل و 60 مرحله.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 3.7)

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.6)

1200px-PikPok_logo

3- GRIMVALOR

گریموالور بدون شک یکی از خوش ساخت ترین بازی های اکشن به حساب می آید.  این بازی شما را یاد سری بازی های  سخت Souls خواهد انداخت. در این بازی که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است پادشاه قلمرو ناپدید شده و مرزهای امپراطوری به دست موجودات عجیب و بیگان هافتاده است. در این بازی کاراکترها بسیار خوب طراحی شده اند و شما برای کنترل این کاراکترها کار سختی را پیش رو ندارید. صداگذاری و طراحی صحنه این بازی واقعا هیجان انگیز است.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 3.9)

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.7)

grimvalor_card

4- Evoland 2

در بازی هیجان انگیز Evoland 2 مانند نسخه قبل که بسیار مورد تحسین قرار گرفته بود، هدایت کارکتری محبوب و جذاب که نام اون رو خودتون میتونید انتخاب کنید را برعهده دارید. میتوانید سوار ماشین زمان شوید و در دل تاریخ سفر کنید. گرافیک بازی فانتزی است و فضای متفاوتی را پیش روی شکا قرار می دهد. اگر بازی های نقش نحور و اکشن را دوست دارید به هیچ عنوان این بازی را از دسیت ندهید.

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.2)

45846348

5- Brawlhalla

بازی براهالا از بهترین بازی های اکشن کراس پلتفرم است.  اگر شما نمی دانید کراس پلتفرم چیست باید بگیم که کراس پلتفرم به معنی این است که بازیکنان با هر کنسول و دیوایسی که این بازی را اجرا کنند و به سرورهای بازی متصل شوند می توانند با تمامی بازیکنان سراسر جهان بازی کنند. در این بازی جذاب خبری از یک خط داستانی مشخص نیست. گرافیک بازی واقعا خاص است و بدون شک پیش از این بازی کمتر محیطی را مانند فضای این بازی تجربه کرده اید. برای اینکه در این بازی نتیاج خوبی کسب کنید باید صبر داشته باشید تا بر روی چگونگی کنترل کردن کاراکتر ها تسلط پیدا کنید. از جذابیت‌ های براهالا میشه به نبردهای تن به تن، نبرد با مبارزان هم لول و.... اشاره کرد.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 4.2)

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.3)

brawlhalla-cover

این بازی های جذاب و خاص رو دانلود کنید و لذت ببرید. منتظر مطالب دیگه ما تو زمینه معرفی بازی های موبایل و پلتفرم های دیگه هم باشید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها