|

معرفی و مقایسه دو برند برتر گاز کولر R134a

در جدیدترین تولیدات گاز کولر، اتم کلر حذف شده است تا آسیبی به محیط زیست وارد نشود. دقت کنید که برندهای مشهور از گاز r134 وجود دارند و نیاز…

لینک کوتاه کپی شد

در جدیدترین تولیدات گاز کولر، اتم کلر حذف شده است تا آسیبی به محیط زیست وارد نشود. دقت کنید که برندهای مشهور از گاز r134 وجود دارند و نیاز به مقایسه مزایا و کاربرد هر یک از برندها پیش از خرید است. هر یک از برندها مشخصات مخصوص به خود دارند و در صنایع مختلف استفاده می شوند. گاز R134a کاربردهای زیادی دارد اما بسیاری آن را به گاز کولر خودرو می‌شناسند. این گاز سمی و اشتعال‌پذیر نیست. گاز ۱۳۴ علاوه بر این‌که در سیستم‌های‌ برودتی خانگی و صنعتی استفاده می‌شود، برای به‌کارگیری در پمپ گرما و رطوبت‌گیر نیز گزینه مناسبی است. این گاز فریونی خواص ترمودینامیکی نزدیکی به گاز R12 دارد.

گاز r134 مخصوص کولر خودرو

مهمترین کاربرد گاز r134 در سیستم های سرمایشی منزل و حتی کارخانجات و صنایع مختلف است. نکته مهم در مورد این گاز غیر قابل اشتعال بودن آن است و هیچ سمی از آن تولید نمی شود. از آنجایی که گاز کولر r134 برای پمپ گرما و سایر دستگاه های رطوبتی نیز استفاده می شود می توان گفت که سطح فروش این محصول زیاد است. مهمترین مزیت گاز r134، این است که دوستدار محیط زیست است. در واقع اثر گرمایشی آن کمتر بوده و توانسته برای لایه اوزون یک انتخاب عالی باشد. از دیگر مزایای خرید گاز r134 این است که می توان از آن در خشک کن هوای فشرده تبریدی استفاده کرد و همینطور برای خنک کاری بسیاری از اتاق های سرور نیز از این گاز استفاده می شود. گاز کولر خودرو r134 در چند سال اخیر در برندهای متنوعی عرضه شده است.

گاز آیسکون انتخابی ایده آل در سیستم های تبرید

آیکسون از برندهای معتبر در زمینه گاز کولر محسوب می شود و گاز r134 آیکسون امتحان خود را در زمینه تهویه مطبوع به خوبی پس داده است. این گاز سازگاری زیادی با پلی ال استر دارد به طوری که شرایط جذب رطوبت برای آن فراهم شده است و میتواند انتخاب خوبی برای سیستم های تبرید محسوب شود. گاز r134 آیسکون تا دمای 100 درجه سانتی گراد مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده است که شرایط اشتعال پذیر ندارد اما در صورتی که درصد اکسیژن بالا باشد باید مراقب بود. آیکسون یک برند چینی است و امروزه درصد خلوص این گاز و همینطور سطح رطوبت آن شاخص های مهمی در انتخاب محسوب می شود. اصالت کالا از مزایای مهم گاز r134 آیکسون محسوب می شود.

قیمت و خرید گاز r134 آیسکون بر اساس شاخص های امنیتی و همینطور مبرد فاز مشخص می شود. شرایط ضمانت و گواهی اصالت نیز برای این محصول وجود دارد. 7 روز گارانتی بازگشت کالا برای این برند از گاز کولر فراهم شده است.

مهمترین مزایای گاز r134 آیسکون

  • وزن کپسول تنها 13 کیلوگرم بوده و استاندارد لازم برای آن رعایت شده است.
  • نقطه جوش برای این محصول کاملاً دقیق سنجیده شده است و خوشبختانه شرایط اشتعال تا دمای 100 درجه سلسیوس ندارد.
  • شاخص تخریب اوزون برای گاز r134 آیسکون صفر اعلام شده است.
  • این گاز ضریب گرمایش جهانی 1300 را پوشش داده است.

17bcd691-dc21-4004-a0ed-1766b3809f56

گاز آیسکون

 گاز کولیب کاربردی در لوازم خانگی

در مورد گاز کولر برندهای متنوعی مدنظر است اما گاز r134 کولیب از دسته برندهای چینی بسیار پرطرفدار در ایران محسوب می شود. این گاز در ابتدا تنها برای کولر خودرو استفاده می شد اما امروزه در صنعت تهویه مطبوع نیز مورد استفاده قرار می گیرد و همینطور در بسیاری از لوازم خانگی که نیاز به دستگاه خنک کننده دارند مناسب است. گاز r134 به عنوان یک رطوبت گیر شناخته می شود و به طور کلی گزینه بسیار عالی برای خنک کاری اتاق های سرور است. شاخص های سازگاری گاز r134 کولیب با روغن POE و PAG به تایید رسیده است. از گاز مبرد کولیب در سردخانه ها و همینطور دستگاه های یخ ساز استفاده می شود. این دستگاه در چیلرها و کمپرسورها نیز انتخاب خوبی محسوب می شود.

قیمت و خرید گاز r134 کولیب به واسطه مشاوران فروش اعلام می شود. در واقع تعرفه این محصول بر اساس فاکتورهای متنوعی مشخص می شود که می بایست ارزیابی شود.

مزایای گاز r134 کولیب

  • گاز کولر کولیب غیر قابل اشتعال است.
  • این گاز خاصیت سمی ندارد.
  • گاز کولر کولیب سبب خوردگی در تجهیزات نخواهد شد.
  • گاز r134 بهترین انتخاب برای کولر خودرو و یا سیستم تهویه مطبوع اتومبیل است.
  • دمای انجماد برای این گاز منفی 160 سانتی گراد اعلام شده است.
  • گاز r134 کولیب سازگاری زیادی با کمپرسورهای اسکرال، پیستونی و یخچالی دارد.

76a8c945-a8cb-4d1f-8689-5ee67d7a174e

گاز کولیب

جدیدترین قیمت گاز کولر

 قیمت گاز کولر بستگی به برند آن دارد. برخی از برندها دارای کیفیت ساخت بسیار عالی هستند. بنابراین خرید گاز کولر در برند های معروفی مانند آیکسون و کولیب به نسبت سایر برندهای متفرقه متفاوت خواهد بود. این گاز با نام های گاز مبرد یا گاز خنک کننده نیز شناسایی می شود. میزان فروش نیز در قیمت تاثیرگذار است. از سوی دیگر سطح آنالیز گاز کولر باید به درستی صورت بگیرد. وزن کپسول و سایر شاخص های مربوطه ارزیابی می شود. فرمولاسیون به کار رفته در گاز کولر به صورتی است که می تواند درجه بندی خاص خود را داشته باشد. این محصول در خرید اینترنتی با مشخصات کامل عرضه می شود. مزایای گاز کولر کولیب به نسبت برندهای دیگر بیشتر است و به لایه اوزون آسیبی وارد نمی کند. خوشبختانه گاز کولر را می توانید با تماس با مشاوران تخصصی و دریافت مشاوره های لازم و با تعرفه کاملاً استاندارد خریداری کنید.

1df21f5d-4107-4ac1-83ee-0e459cae2498

گاز کولر خودرو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها