|

مهمترین مراکز خرید در اصفهان

اصفهان به قدری جاذبه گردشگری دارد که برای صرفه جویی در وقت به شما بلیط هواپیما اصفهان را پیشنهاد می‌کنیم تا وقت بیشتری برای گردش داشته باشید

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه شهرت اصفهان، به وجود ابنیه ها و جاهای دیدنی آن برمی‌گردد، اما لذت خرید و گشت گذار در بازارها و مراکز خرید اصفهان، چیزی نیست که گردشگران و مسافران به راحتی از آن بگذرند. شهر اصفهان به دلیل توریستی بودن و گردشگران زیادی که دارد، همواره مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. از این رو علاوه بر بازار قیصریه اصفهان، مراکز خرید لوکس و مدرنی نیز ساخته شده‌اند، که بازدید و خرید از آن ها، خالی از لطف نیست. پس برای آشنایی با مهمترین مراکز خرید در اصفهان، در ادامه همراه با باشید.

مرکز خرید سیتی سنتر

به بزرگترین مرکز خرید اصفهان، سیتی سنتر اصفهان خوش آمدید. این مرکز خرید سرپوشیده با مساحتی بالغ بر 500 هزار متر مربع، به عنوان بزرگترین مرکز تجاری، تفریحی، فرهنگی و گردشگری ایران به حساب می‌آید که دارای موزه نیز است. با وجود 750 غرفه و مغازه‌ای که در این مرکز خرید وجود دارد، شما هرآنچه را که بخواهید به راحتی می‌توانید پیدا و خریداری کنید.

هر زمان که از خرید کردن خسته شدید، می‌توانید در کافه‌ها و رستوران های مرکز خرید سیتی سنتر کمی استراحت کنید و غذای دلخواه خود را سفارش دهید. از دیگر امکانات مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان می‌توان به مراکز همایش های بین المللی، شهربازی، نگارخانه و سالن سینما اشاره کرد. این مرکز خرید حدود 5 دقیقه با میدان آزادی فاصله دارد.

مجتمع تجاری اوسان اصفهان

یکی از مراکز خرید محبوب، مجتمع خرید اوسان نام دارد. این مرکز خرید که در چهار باغ بالا قرار گرفته، بیش از 130 فروشگاه دارد که شما با توجه به بودجه خود می‌توانید انواع پوشاک، اکسسوری و زیورآلات را خریداری کنید. موقعیت این مرکز خرید و دسترسی راحت آن، یکی از مهمترین دلایل انتخاب افراد برای خرید محسوب می‌شود.

مرکز خرید جلفا اصفهان

یکی از مشهورترین مراکز خرید اصفهان، که تمام برندهای داخلی و خارجی باکیفیت را دارد، مرکز خرید جلفا است. این مرکز خرید که در نزدیکی کلیسا وانک قرار گرفته و مساحت زیادی ندارد و شما می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، پارچه، اکسسوری، مبلمان و سایر کالاها و اجناسی را که نیاز دارید، خریداری کنید.

مرکز خرید پارک اصفهان

مرکز خرید پارک اصفهان، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مراکز خرید اصفهان به حساب می‌آید که به دلیل داشتن پارک در محوطه مرکز خرید، مرکز خرید پارک نام گرفته است. بیش از 400 واحد تجاری، ساختمان پزشکان، مشاور املاک، انواع رستوران ها و محصولات متنوع برای فروش در این مرکز خرید وجود دارد. این مرکز خرید در عین داشتن محصولات باکیفیت از قیمت ارزان و مناسبی برخوردار است. برای بازدید از این مرکز خرید، کافی است سری به خیابان چهار باغ بالا بزنید.

مرکز خرید مارتین اصفهان

اگر به دنبال مرکز خریدی لوکس و مدرن در اصفهان می‌گردید، ما به شما مرکز خرید مارتین اصفهان را معرفی می‌کنیم. این مرکز خرید علاوه بر طراحی مدرن و شیکی که دارد، فرصت خوبی برای خرید محصولات پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، صنایع دستی اصفهان از برندهای مشهور ایرانی و خارجی به شمار می‌رود. برای رفتن به مرکز خرید مارتین باید خود را به چهار راه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، کوچه کلیسای وانک برسانید.

مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما

مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما، یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید و تفریح خواهد بود. طراحی مرکز خرید عظیم به گونه‌ای است که در همان ابتدا، توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. این مرکز خرید از 364 واحد تجاری، سال سینما، سالن گالری، مرکز صنایع دستی، رستوران و کافی شاپ برخوردار است. جالب اینجاست اولین آب نمای موزیکال اصفهان، در این مرکز خرید رونمایی شد.

مرکز خرید ارکیده اصفهان

برای تجربه خریدی لوکس و اجناس برند و باکیفیت، مرکز خرید ارکیده، بهترین انتخاب است. مرکز خرید ارکیده یکی از لوکس ترین مراکز خرید اصفهان به حساب می‌آید که در هفت طبقه ساخته شده است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع کالا انواع پوشاک، کیف و کفش، ساعت، لوازم تزئینی، عطر و اکلن های برند و معروف را خریداری کنید.

مجتمع تجاری کوثر اصفهان

پس از قدم زنی و گشت و گذار در سه و سه پل و زاینده رود، می‌توانید سری هم به مجتمع تجاری کوثر بزنید. این مرکز تجاری با دارا بودن بیش از 450 واحد تجاری، رستوران، کافه و پارکینگ فرصت خوبی برای یک گردش در یک عصر دل انگیز است. این مرکز خرید هر روزه از ساعت 9:30 -13 و بعداز ظهرها از ساعت 16:30-22:30 فعالیت دارد. این مرکز خرید کوثر در خیابان معروف چهارباغ بالا قرار دارد.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما اصفهان در فلای تودی

برای سفر به نصف جهان هم با هواپیما و هم به صورت زمینی می‌توانید اقدام کنید. البته این شهر به قدری جاذبه گردشگری دارد که برای صرفه جویی در وقت ما به شما بلیط هواپیما اصفهان را پیشنهاد می‌کنیم تا وقت بیشتری برای گردش در اصفهان داشته باشید.

برای خرید بلیط هواپیما کافی است، وارد سایت فلای تودی شوید. در بخش پرواز داخلی، مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید بلیط یک طرفه را دارید، تاریخ رفت و اگر بلیط رفت و برگشت می‌خواهید، تاریخ برگشت را هم وارد کنید، پس از وارد کردن تعداد نفرات و کلاس پروازی موردنظر روی گزینه جستجو کلیک کرده تا قیمت بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف به شما نمایش داده ‌شود.

با کلیک روی تقویم قیمتی، می‌توانید ارزانترین بلیط در حوالی تاریخ انتخابی خود را مشاهده کنید. گاهی با کمی جابجایی در تاریخ سفر خود می توانید ارزانترین بلیط هواپیما اصفهان را به راحتی خریداری کنید. همچنین، با ثبت نام در سایت و فعال کردن گزینه آخرین تغییرات قیمتی، آخرین تغییرات نرخ بلیط هواپیما از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد. اگر با هر گونه سوال یا مشکلی مواجه شدید، پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی آماده پاسخگویی به شما است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها