|

حیات وحش حیرت انگیز؛ کفتار خونخوار کَل آب دوست رو وحشیانه شرحه شرحه کرد! (ویدیو)

در ویدیو امروزمون کفتار وحشی کَل آب دوست رو خیلی وحشیانه شکار میکنه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

کفتار ها پستانداران گوشتخوار محسوب می شوند و از خانواده گربه سانان هستند و جزء دسته جانوران تهاجمی و وحشی قرار می گیرند. در حال حاضر در حیات وحش فقط چهار گونه از این حیوان را مشاهده می کنید. کفتار نیم تنه کوتاهی دارد و نیم تنه عقبی اش ظاهری شبیه حیوان قوز کرده به او داده است. کفتار به پیشانی بلند و گردن کلفتش معروف است و نواحی مختلف بدنش از سر تا پا و کمرش شیب عجیبی به سمت پایین دارد.

کفتار ها بیشتر در طول شب فعالیت می کنند و در روز استراحت می کنند اما در مناطقی که از امنیت کافی برخوردار باشند در طول روز نیز قابل تشخیص هستند. این حیوان بیشتر به صورت یک جفت و در مواردی به صورت گروهی بیش از چهار نفر زندگی می کنند و آن ها هیچ وقت بیشتر از یک ماده بالغ ندارند

به اثبات رسیده که کفتار ها از لاشه شکار دیگر حیوانات مانند گرک، کفتار خالدار، شیر، پوزپلنگ و پلنگ و همچنین لاشه دور انداخته شده احشام به عنوان غذا استفاده می کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها