|

حیات وحش حیرت انگیز؛ سگ های وحشی خرگوش نگون بخت رو لقمه پیچ کردن بیا و ببین! (ویدیو)

در ویدیو امروز گله سگ های وحشی به سراغ شکار خرگوش زِبل میرن و یه لقمش میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای حیات وحش ما با شگفتی های زیادی رو به رو هستیم. حیوانات زیاد با شیوه های مختلف به سراغ شکار میرن. دنیای حیات وحش همیشه غافلگیری های خاص خودش رو داره و ما با دیدن بعضی از از همین صحنه ها شوکه می شویم.

از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

سگ های وحشی اندازه متوسط دارند و بارزترین ویژگی ظاهریشان خز خال دار به رنگ های مختلف قرمز، سیاه، سفید، قهوه ای و زرد است که الگوی آن در هر سگ منحصر به فرد می باشد. به نظر می رسد این رنگ و ظاهر خال دار می تواند نقش خوبی در استتار سگ با محیط اطرافش داشته باشد.

سگ وحشی حیواناتی بسیار اجتماعی هستند که در گله های بین 10 تا 30 عضو زندگی می کنند. در این گله ها سیستم دقیق طبقاتی وجود دارد و گله توسط سگ ماده غالب رهبری می شود.  سگ های وحشی معمولا به شکار خرگوش، بچه حیوانات دیگر، آهو و.. می روند.

این سگ ها در شکار کردن به شدت باهوش هستند به این صورت که هنگام تعقیب طعمه، تعدادی از سگ ها با سرعت بیشتر و بقیه آرام تر می دوند تا زمانی که سگ های نزدیک به طعمه خسته شدند گروه بعدی جای آن ها را می گیرند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها