|

پلنگی که ترسووون لرزووون رفت سروقت مار پیتون و داشت خِفتش می کرد که ناغافل وا داد

در این ویدئو پلنگی را خواهید دید که با ترس و لرز به مار پیتون نزدیک شده و در صدد شکار این شکارچی بی رحمِ اما مار ناغافل از دستش دَر میره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- پلنگ شکارچی ای بی رحم و چابک و البته چشم قشنگِ که طول بدنش بین 160 تا 180 سانتیمترِ با این حال نسبت به شیر و ببر کوچکترِ و میشه گفت بِیبی خانواده گربه هاست. زیستگاه پلنگ در گذشته از آفریقای جنوبی تا کره رو در بر می‌گرفت و این جانور در سراسر آفریقا و جنوب آسیا پراکنده بود. اما تخریب زیستگاه و شکار، قلمرو این حیوان را به شدت کاهش داده و امروزه بیشترین تراکم پلنگ‌ها در آفریقا است. با این حال باز هم جمعیتشون نسبت به بقیه قوم و خویش هاشون مثل شیر، ببر و جگوار بیشترِ.

پلنگ ها به شدت وحشی هستند و معمولاً به صورت تنهایی زندگی می کنند. براساس این خصوصیات و ویژگی ها می توان گفت که رام کردن حیوانات وحشی مانند پلنگ ها امکان پذیر نیست و اگر هم این عمل صورت گیرد با توجه به اینکه پلنگ ها قدرت و جثه بزرگتری نسبت به انسان ها دارند و با توجه به خصلت آن ها ممکن است تحت شرایطی به انسان حمله کنند و آن را مورد تهاجم قرار می دهند. با این اوصاف بعضیا از پلنگ به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنند دل شیر دارن دیگه.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی