|

پایان تراژیک روباهی که اسیر چنگال های عقاب بیرحم شد؛ طفلی داشت به بچه هاش شیر میداد

در این ویدئوی ناراحت کننده حمله عقاب بیرحم به روباه را خواهید دید بچه های روباه انگاری متوجه نشدن که چه بلایی سر مامانشون اومده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر شیر سلطان جنگلِ با جرات میتونیم بگیم که عقاب سلطان آسمان ها است. عقاب ها به خاطر تونایی بالایی که در شکار کردن دارن شهرت زیادی پیدا کرده اند. عقاب ها قدرت بینایی بسیار بالایی دارن که در شکار کردن خیلی به کارشون می یاد. وقتی عقابی بالای درخت یا صخره می نشیند اگر بهش نگاه کنید می بینید که کاملا مراقب اطراف خود است. چشمان این پرنده برای تمرکز و وضوح در مسافت های طولانی طراحی شده طوری که چیزی که از ۵۰ مایلی بلند شود را می بینند. جالبِ بدونید که عقاب ها هم مثل تمساح ها اهل خیانت نیستند و معمولا تا پایان عمر به جفتشون وفادار می مونن.

شاید براتون سوال باشه که مرگ عقاب چگونه است؟ دنیای عجیب عقاب ها بعد از چهل سالگی می باشد که دیگر توانایی برای پرواز کردن و شکار طمعه نخواهند داشت و در صورتی که نتوانند غذا تهیه کنند از گشنگی خواهند مرد. در اصل مرگ عقاب این گونه اتفاق می افتد اما در این هنگام عقاب باید تصمیم به انجام کاری دردناک در زندگی خود بگیرد تا بتواند زنده بماند و مثل قبل به زیستن بپردازد. با کندن نوک، پر ها و چنگال خود امکان رویش مجدد را به هر کدام از این بخش ها می دهد. البته برای انجام این کار باید ضربه های سختی به نوک خود بزند تا از جا کنده شود و غذای او در این دوره حشره ها و غذای نرم می باشد. بعد از مدتی که نوک رشد کرد، سراغ چنگال و سپس بال ها می رود. در این دوران درد بسیاری را باید تجربه کند. این دوره شش ماه می باشد و بعد از آن به همان تنظیمات کارخانه بر می گردد و می تواند مثل قبل مشغول به پرواز و شکار طمعه شود. بی دلیل نیست که خیلی از کشور ها از عکس عقاب در پرچم خود استفاده می کنند. نماد عقاب به معنی قدرت و صلابت می باشد که اگر در فیلم های سینمایی دقت کرده باشید، سرخ پوست ها در کلاه و لباس های خود از آن بهره می برند تا قدرت و صلابت خود را نشان دهند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها