|

تمام آنچه که باید پیش از سفر به کیش بدانید

چگونه رزرو هتل کیش انجام دهیم؟ اگر قصد سفر به کیش دارید، رزرو بلیط و رزرو هتل کیش را می‌توانید به سادگی و به صورت آنلاین از فلای تودی…

لینک کوتاه کپی شد

جزیره زیبای کیش، مقصد گردشگری بسیاری از مسافران است. البته این جزیره جنوبی، در بعضی از ماه‌های سال بسیار گرم و مرطوب است. بنابراین پیشنهاد می کنیم در زمان مناسب به این جزیره سفر کنید. به علاوه، اگر تفریحات جزیره کیش را بشناسید، می‌توانید برنامه ریزی مناسبی برای سفر خود داشته باشید. شاید تصور کنید سفر به کیش، هزینه زیادی خواهد داشت اما می‌توانید سفری ارزان و اقتصادی به کیش داشته باشید. بنابراین، اگر قصد سفر به کیش دارید، بهتر است قبل از سفر با این جزیره زیبا بیشتر آشنا شوید.

بهترین زمان سفر به کیش چه زمانی است؟

برای سفر به کیش، بهتر است ابتدا با آب و هوای این جزیره در ماه‌های مختلف سال آشنا شوید. آب و هوای کیش، از ابتدای سال تا اواسط اردیبهشت معتدل است و رطوبت هوا در حدی است که شما را اذیت نخواهد کرد. این فصل برای لذت بردن از سواحل زیبای کیش بسیار مناسب است. البته به همین دلیل، در این مدت که نیمی از آن با تعطیلات نوروز همزمان است، کیش میزبان مسافران بسیاری است. از اواخر اردیبهشت تا آخر تابستان، هوای کیش بسیار گرم و شرجی است. البته این موضوع باعث نمی‌شود که گردشگران سفر خود را لغو کنند. در تابستان معمولا جشنواره‌های خرید بر پا هستند و به دلیل گرمی هوا، تورهای کیش با هزینه کمتری به فروش می‌رسند.

از اواخر مهر ماه به تدریج، آب و هوا دوباره معتدل می‌شود و میزان رطوبت هوا کاهش پیدا می‌کند. اما بهترین زمان سفر به کیش زمستان است. زمستان، هوا در جزیره کیش بهاری است. شاید برای بعضی از تفریحات آبی هوا سرد باشد، اما برای گشت و گذار و هوا فوق العاده است. البته در پاییز و زمستان، قبل از سفر باید آب و هوا را بررسی کنید چون اگر هوا بارانی یا طوفانی باشد، به هیچ عنوان نمی‌توانید از تفریحات آبی استفاده کنید.

تفریحات کیش را بشناسیم

تفریحات آبی جزیره کیش، بسیار متنوع هستند. شما می‌توانید در کنار صخره‌های مرجانی با ماهی‌های رنگارنگ غواصی کنید یا سوار بر اسکوترهای دریایی شوید و کف دریا را تماشا کنید. همچنین می‌توانید سراغ پاراسل، فلای بورد، جت اسکی یا بنانا بروید و یک تفریح مهیج را تجربه کنید. پارک آبی کیش نیز به عنوان اولین پارک آبی روباز کشور و اولین تم پارک آبی ایران جای خوبی برای تفریح و سرگرمی است.

علاوه بر این تفریحات آبی، شما می‌توانید با هزینه اندکی دوچرخه کرایه کنید و مسیر جاده سبز سلامت کیش را پدال بزنید. شرکت در جنگ‌های شبانه، مجموعه سافاری، بانجی جامپینگ، تم پارک ستنر و پرواز با جایروکوپتر از دیگر تفریحات غیر آبی کیش هستند. علاوه بر این‌ها، رفتن به ساحل مرجان، اسکله تفریحی، پارک‌های ساحلی و مراکز خرید متنوع جزیره کیش نیز از دیگر تفریحات این جزیره در سفر به کیش محسوب می‌شوند.

با هتل های کیش آشنا شوید

اگر قصد سفر به کیش دارید، قبل از رزرو هتل در کیش ، خوب است بدانید که در این جزیره طیف متنوعی از هتل‌ها برای اقامت مسافران وجود دارند. از هتل‌های ساحلی تا هتل‌های مرکز شهر که به مراکز خرید هم نزدیک هستند. هتل‌های داریوش، مارینا پارک، شایان، میراژ و هتل ترنج، جزو بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش هستند.

اگر مایلید در هتلی با امکانات لوکس و فضایی مجلل اقامت داشته باشید، این هتل‌ها بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند. هتل آرامیس، هتل لیلیوم، هتل فلامینگو، سورینت مریم و پارمیدا از هتل‌های چهار ستاره با کیفیت جزیره کیش محسوب می‌شوند. قیمت این هتل‌ها در مقایسه با هتل‌های پنج ستاره مناسب‌تر است. با این حال، اگر در سفر به کیش، تصمیم دارید در هتل‌های ارزان قیمت اقامت داشته باشید، بهتر است سراغ هتل‌های سه ستاره بروید. از میان هتل‌های سه ستاره، هتل شایلی، هتل پارس نیک، هتل آرامش و هتل سیمرغ گزینه‌های خوبی برای اقامت محسوب می‌شوند.

چگونه ارزان به کیش سفر کنیم؟

برای سفر به کیش، علاوه بر سفر با هواپیما، می‌توانید از طرق دیگری خود را به این جزیره برسانید. می‌توانید خود را با قطار، اتوبوس یا خودروی شخصی به بندرعباس برسانید. سپس به بندر چارک یا بندر لنگه بروید و با اتوبوس‌های دریایی به کیش سفر کنید. همچنین، اگر مایلید با خودروی شخصی خود وارد جزیره شوید، می‌توانید از بندر چارک یا بندر آفتاب با لندیگراف به سمت کیش بروید. علاوه بر این، اگر سفر به کیش را به تابستان موکول کنید، هزینه کمتری بابت محل اقامت پرداخت خواهید کرد. همچنین اگر برای صرف وعده‌های غذایی به جای رفتن به رستوران‌های معروف و بزرگ به رستوران‌های کوچکتر بروید یا خودتان آشپزی کنید، تا حد زیادی در هزینه سفر خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

رزرو هتل و بلیط کیش در فلای تودی

چگونه رزرو هتل کیش انجام دهیم؟ اگر قصد سفر به کیش دارید، رزرو بلیط و رزرو هتل کیش را می‌توانید به سادگی و به صورت آنلاین از فلای تودی انجام دهید. در فلای تودی به همه ایرلاین‌ها و همچنین انواع هتل‌های کیش دسترسی خواهید داشت. همچنین، می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. کیش در هر فصلی جذابیت خاص خودش را دارد؛ پس فرصت را از دست ندهید و برای رزرو هتل کیش از فلای تودی اقدام کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها