|

پنج بازی موبایل شاهکار در ژانر نقش آفرینی؛ از دنیای انیمه تا گلادیاتور شدن+ لینک دانلود

تو این مطلب 5 تا بازی ژانر نقش آفرینی به شما معرفی میکنیم که میتونید دانلود کنید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در جهان صنعت بازی های ویدیویی به یکی از بزرگترین راه های کسب درآمد کمپانی ها تبدیل شده است. در سال 2020 میلادی گردش مالی صنعت بازی موبایل نزدیک به 77 میلیارد دلار تخمین زده شد. این مطلب رو گفتم تا این به این نکته مهم اشاره کنم که اصولا بازی موضوع بسیار مهمی به حساب میاد، هم از لحاظ اقتصادی و هم جنبه های مهم دیگر که در ادامه به اون اشاره خواهیم کرد.

1- بالا رفتن دقت و تمرکز

2- افزایش سرعت عمل

3- بهبود عملکرد ذهنی

4- بهبود یادگیری

پس حالا که براش وقت میذارید و هزینه می کنید به سراغ بهترین هاش برید. این مطلب رو از دست ندید تا 5 تا بازی ژانر نقش آفرینی به شما معرفی کنم که وقتی دانلود کردی دیگه گوشی رو زمین نذاری!

ergegg

بدون شک از جذاب ترین ژانرهای بازی های موبایل ژانر نقش آفرینی هست. در این ژانر شما می توانید خودتون رو جای کاراکترهای مختلفی بگذارید و جهان های متفاوتی رو هم تجربه کند. بازی کردن با شخصیت های معروف، بازی کردن در مکان های مختلف و تجربه بزرگ شدن با کاراکتر مورد علاقه خودتون. با ما باشید تا 5 تا بازی تاپ این ژانر رو بهتون معرفی کنیم.

1- Genshin Impact

بازی نیروی گنشین بسیار با جزیات ساخته شده است. از مناظر طبیعی گرفته تا طراحی شخصیت ها. این بازی گرافیک بسیار خوبی دارد که شما را درطول بازی مسحور خودش خواهد کرد. بازی نیروی گنشین یک بازی جهان باز است که با ترکیب زیبایی از سبک های ماجرایی (Adventure) ، اکشن (Action) و نقش آفرینی (Role playing) یک بازی کاملا تکامل یافته محسوب میشود. این بازی با حال و هوای شخصیت های مانگا و قهرمانان افسانه ای کشور ژاپن ساخته شده است و از نظر تم و داستان، این بازی تجربه دیدن انیمه است.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 4.1)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.2)

51ee1387949b8e8d4568e918022956d4_8156058609690035449

2- Grimvalor

گریموالور بدون شک یکی از خوش ساخت ترین بازی های اکشن به حساب می آید.  این بازی شما را یاد سری بازی های  سخت Souls خواهد انداخت. در این بازی که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است پادشاه قلمرو ناپدید شده و مرزهای امپراطوری به دست موجودات عجیب و بیگان هافتاده است. در این بازی کاراکترها بسیار خوب طراحی شده اند و شما برای کنترل این کاراکترها کار سختی را پیش رو ندارید. صداگذاری و طراحی صحنه این بازی واقعا هیجان انگیز است.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 3.9)

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.7)

presskit_title

3- Portal Knights

شوالیه های پرتال بازی بسیار هیجان انگیزی است در سبک بازیهای اکشن، نقش آفرینی و ماجراجویی. جهانی که Portal Knights به شما معرفی می کند یک جهان بسیار متفاوت است که در آن منابع عجیبی به صورت تصادفی ساخته می شوند و مناطق و مکان های تازه ای را به شما برای گشت و گذار معرفی می کنند! در این مسیر سخت می توانید از سلاح های گوناگون  استفاده کنید و حتی اسلحه ها و ابزارهای جدید را خودتان بسازید. از ویژگی های جالب بازی Portal Knights میشه به دنیای فانتزی بزرگ، دشمن مختلف و رویارویی با انواع چالش های خاص اشاره کرد.

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.1)

df35f4fd-9c7a-4ff8-9b3b-db2da4cc4589

4- Sky: Children of the Light

در محیطی آرامش بخش و زیبا بگردید و لذت ببرید. بازی Sky: Children of the Light بازی متفاوتی است که تجربه آن برای شما نیز منحصر به فرد خواهد بود. گرافیک این بازی خاص و درخشان است و شما را مجذوب می کند. صحنه هایی را می بینید که مشابه آن در دنیای واقعی کم است. طراحی های جذاب و جدید بازی Sky: Children of the Light در بخش داستانی آن از نقاط قوط این بازی جهان باز است.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 4.1)

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.7)

45338

5- To the Moon

بازی به ظاهر ساده To the Moon طرفداران بازی های 16 بیت مثل سوپر نینتندو را نشانه گرفته تا خاطرات خوب قدیم را برای علاقمندان زنده کند. داستان بازی To the Moon به این صورت است که دو مهندس از شرکتی به نام زیگموند که در زمینه‌ ساخت رویا و خاطرات خیالی متخصص هستند، به خانه‌ فردی به نام «جانی» می روند تا رویاهای او را به صورت مصنوعی درست کنند. اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی To the Moon را از دست ندهید!

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.3)

3737383

این بازی های جذاب و خاص رو دانلود کنید و لذت ببرید. منتظر مطالب دیگه ما تو زمینه معرفی بازی های موبایل و پلتفرم های دیگه هم باشید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها