|

سوتین نیم تنه چیست؟

بسیاری از بانوان به دنبال سوتینی هستند که علاوه بر سبک بودن، پوشیدن آن هم راحت باشد. سوتین­ های نیم تنه معمولا بندی نواری شکل دارند

لینک کوتاه کپی شد

سوتین­ ها بخش جدایی­ ناپذیر زندگی هر بانوی جوان به حساب می ­­آیند. از آن جایی که آن­ها انواع مختلفی دارند، پس می­توان نتیجه گرفت که هر کدام برای موقعیت ­های خاصی مناسب هستند. اگر از سوتین­ ها در موقعیت مناسب استفاده نکنید، درآن­ها احساس راحتی نخواهید داشت و فعالیت شما مختل خواهد شد. یکی از انواع سوتین­ها، سوتین نیم تنه است. با مطالعه این مطلب، دیگر مجبور نیستید ساعت ­ها به جستجوی موقعیت ­های مناسب استفاده از نیم تنه بپردازید و در سریع­ترین زمان اطلاعات مفیدی درباره آن کسب خواهید کرد.

معرفی کامل سوتین نیم تنه

بسیاری از بانوان به دنبال سوتینی هستند که علاوه بر سبک بودن، پوشیدن آن هم راحت باشد. سوتین­ های نیم تنه معمولا بندی نواری شکل دارند و با داشتن یک پارچه کشدار، بدون تکان خوردن سر جای خود می‌ایستند. دختران علاقه زیادی به استفاده از این آیتم به دلیل راحتی دارند. شما می­توانید نیم تنه را در موقعیت­ های مختلفی استفاده کنید اما به دلیل این که قسمت بیشتری از بدن را نسبت به سوتین­ های عادی می ­پوشاند، در فعالیت­های ورزشی بیشتر کاربرد دارد. سوتین ­های کراپ گزینه بسیار مناسبی برای جایگزینی سوتین­های قدیمی هستند. بر خلاف دیگر سوتین­ها از سیم برخوردار نیستند و اکثر مدل­های آنان بند ندارند و یک تکه محسوب می‌شوند. نداشتن سیم باعث خواهد شد که در هنگام فعالیت­ های ورزشی اصلا احساس ناراحتی نداشته باشید.

سوتین­ های نیم تنه یا کراپ تاپ به دلیل داشتن سایزهای بزرگ و کوچک، گزینه خوبی برای خرید هستند. علاوه بر آن برندهای مختلف امکانی را فراهم کرده­اند تا همه افراد بتوانند با هر سایزی که دارند سوتین موردنظر خود را خریداری کنند. سوتین­ های نیم تنه علاوه بر این که جایگزین مناسبی برای سوتین­های معمولی هستند، می ­توانند به عنوان یک تاپ مستقل نیز استفاده شوند. شما می­توانید آن­ها را هنگام تمرینات یوگا یا پیلاتس استفاده کنید.

1

سوتین نیم تنه کاپ­دار چه کاربردی دارد؟

اکثر نیم تنه­ های ورزشی از یک پد برخوردار هستند که به آن­ها کاپ می ­گویند. کاپ­ ها می­توانند به هر دو صورت متحرک یا ثابت درون سوتین جایگذاری شوند. این کاپ­ها باعث می ­شوند که در هنگام فعالیت ­های شدید شخص ورزشکار، سینه ­ها تکان شدیدی نخورند. اگر ورزشکارها خصوصا، دوندگان از سوتین ورزشی استفاده نکنند، به مرور سینه ­های آنان دچار افتادگی خواهد شد. نیم تنه­ های کاپ دار از این امر جلوگیری می­کنند.

در چه مواقعی می­توان از نیم تنه استفاده کرد؟

سوتین­ های نیم تنه معمولا  برای لباس­ های مجلسی استفاده نمی­شوند و اصلا مناسب نیستند. برای استفاده روزمره یا ورزشی کاربرد دارند. کسانی که از سینه­ های بزرگی برخوردار نیستند، توصیه نمی­ شود که از سوتین­ های کراپ تاپ استفاده کنند. این سوتین ­ها خاصیتی دارند که سینه­ ها را بیش از حد فشرده می­کنند، به همین دلیل اگر آن را بپوشید، سینه­ های شما کوچکتر از حد معمول نشان داده خواهد شد. سوتین­ های نیم تنه به طور کلی برای موقعیت­ های غیر رسمی مناسب هستند. بسیاری از آن­ها به گونه­ای طراحی شده­اند که قابلیت استفاده به صورت جداگانه را دارند و لازم نیست چیزی روی آن­ها بپوشید. این گزینه بیشتر برای فصول گرم سال مناسب است و از عرق سوز شدن شما جلوگیری خواهد کرد.

نیم تنه ­های کراپ را می­توان به گونه­ای پوشید که زیر لباس­ هایی مانند تاپ به خوبی بایستند و جلوه بهتری به اندام شما بدهند. اکثر اوقات نمی­توان از سوتین­ ها هنگام خواب استفاده کرد، اما مدل­های نیم تنه به علت سبک بودن و نداشتن بند و قفل، می­توانند در هنگام خواب نیز استفاده شوند و هیچ آسیبی به پوست شما نخواهند رساند.

2

با پوشیدن سوتین­ های کراپ تاپ، چه مزیت­ هایی را می­توان بدست آورد؟

اکثر اوقات بانوان به دنبال سوتین­ هایی هستند که فرم مشخصی به بدن آن­ها بدهد. خرید سوتین زنانه و خرید نیم تنه زنانه می­تواند مزایای زیادی داشته باشد، از جمله:

فرم دادن به بدن

اکثر کراپ تاپ­ها قابلیتی دارند که می­توانند فرم سینه ­های شما را حفظ کنند. همچنین با فشرده کردن سینه­ ها باعث می­شوند که قوز کمر شما مشخص نباشد. چون سوتین­ های نیم تنه بند­های پهنی دارند، وزن سینه ­ها را به طور یکسان پخش می­کنند، به همین دلیل در درازمدت دچار هیچ مشکلی نخواهید شد.

3

ساختار مناسب

اکثر نیم تنه­ ها برای کسانی که سینه­ هایی بزرگ دارند مناسب هستند و با پوشیدن آن­ها می­توانید راحتی بیشتری نسبت به سوتین ­های معمولی حس کنید.

به روز بودن

سوتین­ های معمولی مدت­ها است که توسط بانوان استفاده می­شوند، بنابراین بسیاری از افراد از آن­ها خسته شده ­اند. اگر می­خواهید تنوعی در ظاهر خود ایجاد کنید، از سوتین ­های معمولی فاصله گرفته و سوتین­ های نیم تنه را جایگزین آن­ها کنید.

قیمت مناسب

اگر قصد خرید شورت زنانه و سوتین را دارید، نیم تنه­ها انتخاب مناسبی خواهند بود. سوتین­های معمولی به دلیل داشتن طرح­ها و مدل­ های مختلف، اکثرا از نظر قیمت سوتین زنانه، بیشتر از مدل­ های نیم تنه هستند.

سوتین­  های نیم تنه بسیار سبک هستند

سوتین­  هایی که فنردار هستند می­تواند برای فعالیت­های طولانی مدت بسیار آزاردهنده باشند. اکثر بانوانی که ساعات طولانی در محل کار خود مشغول به فعالیت هستند، نمی­توانند از سوتین­ های معمولی استفاده کنند، بنابراین سوتین­ های نیم تنه بهترین انتخاب برای آن دسته از بانوان خواهند بود.  

نیم تنه ­ها چه تفاوت­ هایی با سوتین عادی دارند؟

اولین تفاوت سوتین­ های معمولی و نیم تنه ­ها در ظاهر آن هاست. سوتین­ ها بندهای نازکی دارند و معمولا برای بستن آن­ها باید از قفل استفاده کرد. در حالی که  خرید سوتین­ نیم تنه این گونه نیستند و فقط کافی است که مانند لباس آن­ها را بوشید. بندهای پهنی دارند که باعث می­شود روی بدن جا نیندازد و باعث عرق‌سوز شدن هم نخواهد شد. وقتی که از سوتین­ های نیم تنه استفاده می­کنید، امکان تعریق کاهش می‌یابد، اما در زمان فعالیت ­های ورزشی، اگر نیم تنه دارای کاپ باشد، تعریق بدن افزایش خواهد یافت. به همین دلیل اگر فعالیت شما شدید نیست، بهتر است از نیم تنه های بدون کاپ استفاده کنید.

از سوتین ­های معمولی نمی ­توانید به عنوان یک لباس جداگانه استفاده کنید در حالی که نیم تنه­ ها این قابلیت را دارند و بسیار هم سبک خواهند بود. نیم تنه ­ها به عنوان یک لباس زیر یک تکه استفاده می­شوند در حالی که سوتین­ های عادی دو کاپ هستند که به همدیگر متصل شده­اند. وقتی که قصر خرید یک سوتین را دارید، با طرح­ ها و مدل­ های متنوعی مواجه خواهید شد. سوتین نیم تنه این تنوع را ندارد و فقط در رنگ و طرح متفاوت خواهند بود. قیمت آن­ها نیز متفاوت است  اگر قصد خرید شورت زنانه یا سوتین را دارید، می ­توانید آن­ها را در وبسایت بادی باردی  با هم مقایسه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها