|

علت درگذشت حسام محمودی چه بود؟ + بیوگرافی

حسام محمودی بازیگر جوان کشورمان شب گذشته، ۱۲ اردیبهشت‌ ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

حسام محمودی باریگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، مازیار میری با اعلام این خبر گفت: حسام محمودی شب گذشته، ۱۲ اردیبهشت‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفته است.

محمودی که این روز‌ها فیلم سینمایی «غریب» را روی پرده سینما‌ها دارد، نخستین بار با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری بازیگری را شروع کرد و با مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان به شهرت رسید.

فیلم «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست در کنار فیلم «غریب» از آخرین آثار این بازیگر در جشنواره فجر سال گذشته بودند.

«رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر بودند.

جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیوگرافی حسام محمودی

حسام محمودی متولد ۱۳۶۵ در تهران بود. وی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس بود . محمودی بازیگری را در سال ۱۳۹۱ و با بازی در فیلم های خسته نباشید و شب بیرون در سینما آغاز و همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال ۱۳۹۳ و با بازی در سریال گاهی پشت سر نگاه کن، شروع کرد. او رابطه بسیار نزدیکی با باران کوثری و نوید محمد زاده داشت.

حسام محمودی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: من هم مثل هنرپیشه‌های حرفه‌ای دنیا هر روز ورزش می‌کنم ،کتاب می‌خوانم تا تسلطم روی صحبت کردن بیشتر شود، حضور ذهن داشته‌ باشم و بتوانم شخصیت‌هایی که بازی می‌کنم را بهتر درک کنم. کوهنوردی و شنا ورزش های مورد علاقه من است و همیشه آنها را انجام می‌دهم. مانند همه انسانهای دیگر هم زندگی شخصی دارم اما به نمایش گذاشتن آن می‌تواند برایم حاشیه درست کند به همین خاطر هم این کار را نمی‌کنم تا بتوانم روی کار حرفه‌ی‌ام تمرکز کنم. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی