|

مراحل و انواع خدمات قالیشویی پاک مهر

قالیشویی پاک مهر خدمات تخصصی شست‌وشوی فرش، قالی، موکت و ... خدمات خود را با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و به روز ارائه می کند

لینک کوتاه کپی شد

پاکیزگی و توجه به تمیزی یکی از مشخصه‌های بارز ما ایرانی‌ها است. از این رو شست‌وشوی وسایل خانگی بزرگی مانند قالی، فرش و موکت می‌تواند به دغدغه‌ای بزرگ بویژه برای خانم‌های خانه‌دار تبدیل شود. از آنجایی هم که در شهرهای بزرگ آپارتمان نشینی رایج است، امکان شست‌وشوی این وسایل در منزل مقدور نیست. از این رو شرکت‌های قالیشویی در راستای رفع همین دغدغه و تسهیل فرایند شست‌وشو راه‌اندازی شده‌اند. در ادامه مطلب مراحل و انواع خدمات قالیشویی پاک مهر به شرح بیشتری از این موضوع خواهیم پرداخت.

در انتخاب یک قالیشویی چه ویژگی‌هایی را باید مدنظر قرار داد؟

همانطور که اشاره شد، شست‌وشوی تمیز فرش و قالی و ... برای ما ایرانی‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و معمولا برای اینکه هم فرش‌مان به خوبی شسته شود و هم کیفیت آن دچار خدشه نشود، مهم است که بهترین قالیشویی را انتخاب نماییم. برای این کار نیاز است که ویژگی‌های یک قالیشویی خوب و متمایز را بدانیم:

تجهیزات شست‌وشوی مدرن

تجهیزات بخش مهمی از یک کسب و کار هستند و اهمیت آنها در ارائه خدمتی بی عیب و نقص غیرقابل انکار است. برای شرکت‌های قالیشویی نیز از آنجایی که حفظ کیفیت کالا در اولویت قرار دارد، تامین دستگاه‌ها و تجهیزات استاندارد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

01

قالیشویی پاک مهر به عنوان واحد ارائه دهنده خدمات تخصصی شست‌وشوی فرش، قالی، موکت و ... خدمات خود را با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و به روز ارائه کرده و از تجهیزات ویژه و مجزا برای انواع مختلف شست‌وشوی خود استفاده می‌کند.

استفاده از مواد شوینده مرغوب

حتی با وجود بهترین تجهیزات و دستگاه‌های به روز و مدرن، در صورتی که مواد شوینده مورد استفاده از کیفیت لازم برخوردار نباشند، نمی‌توان به نتیجه ایده‌ال دست یافت. استفاده از مواد شوینده مرغوب و استاندارد علاوه بر تضمین تمیزی فرش، از وارد آمدن هر گونه آسیب به بافت و ظاهر آن جلوگیری می‌کند.

بنابراین برای پاک شدن تمام آلودگی‌ها به صورت عمقی بایستی از مواد شوینده مرغوب استفاده شود تا علاوه بر تمیزی، از به خطر افتادن سلامتی افراد جامعه نیز جلوگیری به عمل آید.

تحویل به موقع

یکی از مواردی که همه ما در هنگام تحویل فرش و قالی و ... به قالیشویی‌ها روی آن تاکید می‌کنیم تحویل به موقع و سر وقت است. بهترین قالیشویی بایستی این امر را مدنظر قرار داده و نسبت به تحویل کالای مورد شست‌وشو در زمان مقرر اقدام نماید و در این مورد عملکردی متعهدانه داشته باشد.

شست‌وشوی فرش براساس نوع و جنس

فرش‌ها به لحاظ جنس و الیاف به کار برده شده متفاوت هستند و همین امر باعث می‌شود در فرایند شست‌وشوی آنها نیز تفاوت‌هایی وجود داشته باشد. نیاز است که برخی از فرش‌ها با حساسیت بیشتری شسته شوند تا آسیبی متوجه آنها نشود.

آسیب‌هایی که می‌تواند در جریان شست‌وشو متوجه فرش‌ها شود اغلب شامل پارگی، پخش رنگ، پرزدهی، زردی یا کنده شدن ریشه است.

شست‌وشو مطابق با اصول شرع

برای برخی از افراد مهم است که فرایند شست‌وشوی فرش و قالی و ... مطابق با موازین شرعی باشد. شرکت قالیشویی پاک مهر با تلاش برای رفع این دغدغه شرایط انجام این مهم را فراهم نموده تا مشتریان با خیالی آسوده سفارش شست‌وشوی فرش و قالی خود را ثبت نمایند.

تحویل درب منزل

وزن بالای فرش و قالی حمل و نقل آن را تا حدودی دشوار می‌کند. از این رو تحویل درب منزل برای بسیاری از مشتریان به عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها در نظر گرفته می‌شود. در این راستا قالیشویی پاک مهر فرش مشتری را درب منزل تحویل گرفته و پس از طی مراحل شست‌شو و خشک کردن فرش آن را درب منزل تحویل می‌دهد. استفاده از نیروی متخصص و مجرب در مجموعه پاک مهر باعث شده تا تمامی فرایندها به بهترین شکل و بالاترین کیفیت انجام شوند.

بسته‌بندی اصولی

بسته‌بندی مناسب و اصولی نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌تواند خدمات یک مجموعه را از سایر رقبا متمایز کند. اعمال روشی مناسب برای بسته‌بندی فرش و موکت و ... علاوه بر اینکه باعث تسهیل در حمل و نقل می‌شود، آنها را از قرار گرفتن در معرض هر گونه آسیبی مصون می‌دارد.

02

از این جهت است که قالیشویی پاک مهر با اتکا به نیروی انسانی مجرب و دستگاه‌های به روز بخش بسته‌بندی خود را به بهترین سطح ارتقا داده و با استفاده از بسته‌بندی استاندارد آسیب‌های احتمالی طی فرایند حمل و نقل را به حداقل رسانده است.

ارائه خدمات به صورت آنلاین

با توجه به اینکه امروزه اینترنت به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی و کسب و کارها تبدیل شده است، ارائه خدمات اینترنتی و به صورت آنلاین لازمه توسعه و رشد روزافزون هر مجموعه‌ای است. شرکت‌ قالیشویی پاک مهر نیز با آگاهی از این مهم، ثبت سفارش به صورت اینترنتی را در دستورکار خود قرار داده‌ است.

 برای ثبت سفارش خود می‌توانید پس از ورود به وب سایت قالیشویی پاک مهر، تنها با چند کلیک سفارش خود را به ثبت برسانید. همچنین امکان درج تاریخ و ساعت جمع‌آوری و حمل فرش در سایت فراهم شده است. پس از حمل به قالیشویی، کارشناسان پاک مهر شما را در جریان آغاز پروسه شست‌وشو قرار خواهند داد.

لازم به ذکر است که قالیشویی پاک مهر جهت رفاه حال مشتریان، امکان پرداخت آنلاین هزینه خدمات خود را فراهم نموده است. بدین ترتیب که پس از ثبت سفارش می‌توانید با استفاده از درگاه‌های پرداخت امن، هزینه خدمات را به سادگی پرداخت نمایید.

ارائه خدماتی با کیفیت و مقرون به صرفه

علاوه بر ارائه خدماتی با کیفیتی مناسب، مهم است که یک مجموعه خدمات خود را با درک شرایط مالی و اقتصادی مشتریان ارائه نماید. بر همین اساس قالیشویی پاک مهر مبنای خدمات خود را بر حفظ کیفیت و قیمت‌گذاری منصفانه قرار داده است.

قالیشویی پاک مهر، اولین در بهترین‌ها

قالیشویی پاک مهر تهران در سال 1380 تاسیس شده و بیش از دو دهه است که خدمات خود را در زمینه شست‌وشوی انواع فرش و قالی، موکت و تابلوفرش و ... در محدوده شهر تهران و حومه ارائه می‌کند. می‌توانید جهت استفاده از خدمات این قالیشویی از طریق تماس تلفنی یا ثبت سفارش به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

مجموعه پاک مهر به عنوان پیشرفته‌ترین قالیشویی در تهران شناخته می‌شود که برای هر نوع شست‌وشویی اعم از معمولی، اعلاشور، شامپوشور و ... از دستگاهی مجزا و تخصصی بهره می‌برد. علاوه بر بهره‌مندی از به‌روزترین تجهیزات، قالیشویی پاک مهر مفتخر است که با اعمال برترین متدها در بسته‌بندی فرش و به صورت لول شده همراه با کاور مخصوص، توانسته رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید.

محدوده زمان تحویل و عودت سفارش توسط قالیشویی پاک مهر بین 24 الی 48 ساعت است و این یعنی این مجموعه برای تعهد خود و زمان شما احترام قائل است و در تلاش است تا با اتکا به نیروی متخصص و تجهیزات مدرن، خدمات خود را با کیفیتی بالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه نماید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها