|

چند ترفند قدیمی برای استفاده از گوشواره های سنگین بدون آسیب به لاله گوش

گوشواره و پیرسینگ از اکسسوری‌های محبوبی هستند که این روزها در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف پیدا می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

گوشواره و پیرسینگ از اکسسوری‌های محبوبی هستند که این روزها در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف پیدا می‌شوند. از گوشواره‌های سنگین و بزرگ گرفته تا گوشواره حلقه‌ای ظریف و سبک همگی دارای طرفداران خاص خود هستند. گذشته از جنبه‌ زیبایی این قطعات زینتی، باید گفت احتمال دارد استفاده از این تزئینات به اتفاقی دردناک، یعنی پارگی سوارخ لاله گوش منجر شود. این اتفاق علاوه بر دردناک بودن، باعث ایجاد یک ظاهر زشت و نامناسب در نرمه گوش، پس از پارگی می‌شود. برای درمان پارگی لاله گوش راه‌های متنوعی وجود دارد. از جراحی توسط دکتر زیبایی گرفته تا تعدادی از راه کارهای سنتی که بسته به موقعیت و وضعیت پیش آمده قابل انتخاب هستند. استفاده از پیرسینگ طلا و انواع گوشواره‌های بزرگ و زیبا، البته سنگین می‌توانند استایل شما را به میزان قابل توجهی جذاب‌تر کنند، اما این گوشواره‌های سنگین معمولا باعث درد در قیمت نرمه‌ی گوش و بعضا پارگی و کشیدگی آن خواهند شد. اگر نمی‌توانید از این اکسسوری‌های جذاب دل بکنید باید روش‌های استفاده از گوشواره‌های سنگین بدون درد گرفتن گوش را یاد بگیرید. در این مطلب به این موضوع می‌پردازیم.

 علت کشیدگی و پارگی لاله گوش

گوشواره‌های سنگین، بیشتر باعث کشیدگی لاله گوش می‌شوند. کشیدگی گوش به مرور زمان در زنانی که بیشتر اوقات از گوشواره‌های بزرگ و سنگین استفاده می‌کنند، ایجاد می‌گردد. البته علاوه بر وزن خود گوشواره ، ضخامت لاله گوش نیز در این رخداد تعیین کننده می‌باشد. اگر همواره بر پوشیدن گوشواره‌های سنگین اصرار دارید، باید بدانید که به مرور زمان احتمالا لاله گوش شما نازک خواهد شد. پس اولین قدم عدم استفاده از گوشواره‌های سنگین برای طولانی مدت می‌باشد. بهتر است هنگام خرید انواع گوشواره طلا زنانه به این موضوع دقت بیشتری داشته باشید.

پشت گوشواره بی‌کیفیت

شاید جالب باشد که بدانید گوشواره‌ها به تنهایی عامل کشیدگی و پارگی گوش نیستند و پشت گوشواره‌ها نیز در این میان نقش تعیین کننده دارند. هنگام استفاده از گوشواره، بخصوص گوشواره‌های سنگین، گوش‌های شما نیازمند یک تکیه گاه مناسب می‌باشند. پشت گوشواره‌های کوچک و شکننده ، تکیه‌گاه خوبی برای گوش‌های‌تان نیستند. اگر گوشواره‌های شما دارای قفل‌های بی‌دوام و کوچک هستند، پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت با مراجعه به روبی گلد گالری اقدام به خرید یک جفت پشت گوشواره محکم و بزرگ‎تر و بهتر کنید.

عدم استفاده از گوشواره در زمان خواب

پیشنهاد بعدی ما به شما این است که در هنگام خواب از پوشیدن گوشواره‌های بزرگ و سنگین جدا خودداری کنید. هر چه مدت زمان بیشتری گوشواره به گوش‌های‌تان باشد، تغییرات بیشتر و بزرگ‌تری در اندازه لاله گوش‌های‌تان بوجود می‌آورد. قبل از این که به خواب ناز بروید، گوشواره‌های‌تان را در آورده و به گوش‌های خود استراحت بدهید. این امر در مورد گوشواره بخیه‌ای مدرن هم صادق می‌باشد.

19b15eca-6989-47b3-ad78-25b3e24de69d

کلام آخر

استفاده از گوشواره‌های سنگین و بزرگ به شرط آن که گهگاه باشد و تمام موارد قید شده را در نظر بگیرید، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما به طور کلی بهتر است هنگام خرید انواع گوشواره زنانه به تمام جوانب دقت کنید، این که در این مطلب تمرکز را بر روی گوشواره سنگین و بزرگ قرار دادیم دال بر این نیست که انواع گوشواره حلقه‌ای ظریف و سبک یا گوشواره بخیه‌ای مدرن، برای شما مشکل ایجاد نمی‌کنند. بلکه باید بدانید اگر هنگام خرید انواع گوشواره زنانه از مراکز معتبری اقدام به خرید نکنید، به دلیل کیفیت پایین ونامرغوب گوشواره ممکن است دچار دردسر‌های دیگری شوید. پس برای این که ریسک خرید را به حداقل برسانید می‌توانید از مراکز معتبری مانند روبی گلد گالری خرید خود را انجام دهید، در این صورت خیال خود را از تمام جوانب راحت کرده و یک انتخاب عالی و بی‌دردسر داشته باشید.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها