|

زبان سرخی که سر سبز به باد داد؛ ایده فروش کیش قربانی گرفت!

سجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی، از سمت خود عزل شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از جنجال صحبت‌های یک مقام وزارت کار درباره فروش جزایر ایرانی برای پرداخت حقوق بازنشستگان، خبرها حاکی است وی از سمت خود برکنار شده است!

خبرگزاری فارس نوشت: سجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی، از سمت خود عزل شد.

در پی اظهارات حاشیه‌ساز‌ و خلاف‌ واقع مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درخصوص ناتوانی دولت در پرداخت حقوق بازنشستگان، وی با دستور معاون رفاه و امور اقتصادی این وزارتخانه از سمت خود برکنار شد.

سجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار در مصاحبه ی اخیر خود با وبسایت خبری «۹۰ اقتصادی» با اشاره به بحران صندوق های بازنشستگی کشور گفته بود: «به زودی مجبور می شویم قشم و کیش و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.» این صحبت ها بازتاب گسترده‌ای داشته و با واکنش مسئولان دولتی نیز مواجه شده است.

همچنین سجاد پادام در این مصاحبه گفته بود: از جایی که ۳۰۰ هزار تا شهید دادیم تا یک وجب از خاک کشور را از دست ندهیم داریم به جایی می رسیم که مجبور شویم کیش و قشم و خوزستان را برای پرداخت حقوق بازنشتسگان بفروشیم، تجربه ای که یونان طی کرده. کشور یونان ۱۰۰ جزیره فروخت تا بتواند مطالبات بازنشستگانش را بدهد، ما هم به زودی به این وضعیت دچار می‌ شویم. حتی اگر ۳ میلیون بشکه نفت را بدون تحریم بفروشیم و پولش را کامل بگیریم باز هم نمی‌توانیم بحران بازنشستگان را حل کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها