|

پنج بازی موبایل یونیک در ژانر شبیه سازی؛ از تجربه خلبانی تا مدیریت جهان+ لینک دانلود

تو این مطلب 5 تا بازی ژانر شبیه سازی به شما معرفی میکنیم که میتونید دانلود کنید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در جهان صنعت بازی های ویدیویی به یکی از بزرگترین راه های کسب درآمد کمپانی ها تبدیل شده است. در سال 2020 میلادی گردش مالی صنعت بازی موبایل نزدیک به 77 میلیارد دلار تخمین زده شد. این مطلب رو گفتم تا این به این نکته مهم اشاره کنم که اصولا بازی موضوع بسیار مهمی به حساب میاد، هم از لحاظ اقتصادی و هم جنبه های مهم دیگر که در ادامه به اون اشاره خواهیم کرد.

1- بالا رفتن دقت و تمرکز

2- افزایش سرعت عمل

3- بهبود عملکرد ذهنی

4- بهبود یادگیری

پس حالا که براش وقت میذارید و هزینه می کنید به سراغ بهترین هاش برید. این مطلب رو از دست ندید تا 5 تا بازی ژانر شبیه سازی به شما معرفی کنم که وقتی دانلود کردی دیگه گوشی رو زمین نذاری!

pgcom-highlight-best-simulation-games-2020-1010x505

بدون شک از جذاب ترین ژانرهای بازی های موبایل ژانر شبیه سازی هست. در این ژانر شما میتونید فضایی رو تجربه کنید که در واقعیت امکان تجربه اون نیست. حضور در مکان های عجیب، کنترل شهر، داشتن مزرعه، رئیس پلیس شدن، قرارگرفتن در موقعیت های جذاب و متفاوت دیگر. با ما باشید تا 5 تا بازی تاپ این ژانر رو بهتون معرفی کنیم.

1- Real Flight Simulator

این بازی قطعا یکی از بهترین و حرفه ای ترین بازی های ساخته شده در ژانر شبیه سازی است. یک بازی شبیه ساز پرواز کاملا واقعی. بازی Real Flight Simulator برای شما یک تجربه عجیب و خاص از پرواز در نقاط مختلف جهان با استفاده از نقشه های هوایی به همراه دارد. باندهای فرودگاه های مشهور، برج های مراقبت و ساختمان ها واقعی و سه بعدی ساخته شده اند. تمامی فرآیندهای پرواز مانند ارتباط با دیگر خلبانان در زمان واقعی در حالت چند نفره و مدیریت برنامه های پرواز از ویژگی های جالب این بازی است.

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.3)

Untitled.png441

2- Farming Simulator 20

اگر عاشق کشاورزی هستید و دامداری این بازی رو از دست ندید. شما در این بازی باید انواع مختلف حبوبات، برنج ها، غلات، گاو، گوسفند، مرغ و.... پرورش بدید تا بتونید مزرعه خودتون رو سرپا نگه دارید. باید از طریق فروش محصولات کسب درآمد کنید تا بتوانید وسایل حرفه ای تر و مواد بهتر داشته باشید. بیش از 100 نوع ماشین آلات کشاورزی در دسترس کاربران قرار گرفته است که برای نخستین بار شاهد حضور مدل های Case IH, New Holland,Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr هستیم!

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 3.8)

422

3- Plague Inc

در بازی متفاوت Plague Inc شما باید ویروسی را وارد یک کشور کنید و هدف شما آلوده کردن جهان تا نابودی آخرین انسان ها است! در این بازی باید علائم بیماری را تقویت کنید، مقاومت آن را در شرایط آب و هوایی مختلف و در برابر داروها بیشتر  و روش های انتقال آن را سریع تر کنید. البته باید پیش از اینکه تیم پرشکان متخصص جهانی، درمانی را برای ویروس ها پیدا کنند همه را کشته باشید. در بازی Plague Inc شما باید این بیماری را در همه جهان پخش کنید و تاریخ انسان را از بین ببرید، در حالی که انسان با تمام نیرو در حال دفاع است!

لینک دانلود از کافه گوگل پلی (نمره: 4.7)

game-intro-mobile

4- Bus Simulator : Ultimate

عاشقان ماشین های سنگین به خصوص اتوبوس این بازی راس کار شماست! یک بازی رانندگی با گرافیک سه بعدی خوب و گیم پلی سرگرم کننده. در این بازی جذاب می توانید رانندگی با اتوبوس های مختلف را تجربه کنید! پس از جابجایی مسافران با اتوبوس باید نظرشون رو بپرسید و کسب درآمد کنید. بازی Bus Simulator : Ultimate خوب و راضی کننده طراحی شده است.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 3.1)

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.2)

4353

5- Fallout Shelter

زمانی که جهان به دلیل بمب اتمی رو به نابودی رفته و بیشتر چیزها از بین رفته اند شما باید مسئول یک پناهگاه زیرزمینی شوید. باید پناهگاه را مدیریت کنید و به ساکنان آن کمک کنید تا زنده بمانند. بمب های هسته ای سطح زمین را نابود کرده اند و جهش ایجاد شده در ژن جانداران آن ها را وحشی کرده که به انسان ها اجازه زندگی نمی دهند. از افرادی که چابکی زیاد برای تهیه آذوقه دارند و افرادی که دارای هوش فراوان برای تولید دارو ضد رادیواکتیو هستند استفاده کنید.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 3.7)

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.5)

Fallout-Shelter-Online-Copy

این بازی های جذاب و خاص رو دانلود کنید و لذت ببرید. منتظر مطالب دیگه ما تو زمینه معرفی بازی های موبایل و پلتفرم های دیگه هم باشید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها