|

کفتار آویزووون دل و جرات به خرج داد و رفت شکار شیر؛ گوشت تن شیر بیچاره کنده شد!

در این ویدئو صحنه هایی از رویارویی شیر و کفتار را خواهید دید که در نهایت منجر به زخمی شدن شیر بیچاره می شود.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- حیات وحش برای کسایی که روحیه لطیف دارند حوزه جذابی نیست اما خیلیا هم بهش علاقه مند هستند و معمولا مستند های مربوط به این حوزه رو دنبال می کنند. از آن جایی که علاقه مندان به دنیای حیوانات زیاد هستند کمپانی های مستند سازی بودجه زیادی رو صرف ساخت مستند های مربوط به حیات وحش می کنند. ما هم به خاطر اینکه خیلی از مخاطبانمون به این حوزه علاقه مند هستند سعی می کنیم ویدئو های دست اول در مورد طبیعت و حیات وحش رو از سایت های معتبر براتون گردآوری کنیم. اگر جزء کسانی هستید که دنیای حیوانات براتون جذابِ در ادامه با ما همراه باشید تا صحنه نبرد کفتار و شیر رو ببینید.

کفتار حیوانی وحشی است که در میان مردم به عنوان یک حیوان لاشه خوار شناخته شده که همواره به دنبال باقی مانده شکار سایر شکارچیان بزرگ از جمله شیر می باشد. اگرچه انسان ها نظر خوبی نسبت به این حیوان ندارند اما کفتارها در واقع حیوانات فوق العاده باهوش و اجتماعی هستند که معمولا تمایلی به درگیری با انسان ها نداشته اما اغلب به اشتباه در مورد شکار دام ها و حیوانات اهلی مورد اتهام مردم بومی و کشاورزان قرار می گیرند.

اکثر گونه های کفتار به صورت گله ای زندگی می کنند و یک کفتار ماده غالب که بزرگ ترین و وحشی ترین حیوان گروه است ریاست گله را بر عهده دارد. گله های کفتار بزرگ بوده و اغلب تا 80 نفر عضو دارد. یکی از ویژگی های شناخته شده کفتار صدای شبیه خنده اوست، به نظر می رسد کفتار از این صدا استفاده می کند تا هم گله ای هایش را از یافتن منبع غذایی جدید مطلع کند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها