|

شگفتی های حیات وحش؛ عقاب طلایی بی رحم روباه نگون بخت رو شکار کرد وحشیانه! (ویدیو)

ویدیو امروزمون در مورد خرس قطبی هست که گوزن رو از آب میکشه بیرون و میخوره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید.

عقاب در طبیعت نماد اقتدار هست. عقاب ها در دسته پرندگان شکاری قرار میگیرن و بیشتر این پرندگان بومی قاره آفریقا، اروپا و آسیا هستند. تقریبا 60 نوع از این پرندگان شکاری در گروه عقاب ها قرار دارند.

از ویژگی های جالب عقاب ها میشه به پرواز در ارتفاعات بالا و طی کردن مسیرهای طولانی اشاره کرد. رنگ اغلب عقاب ها سیاه و یا قهوه ای هست. عقاب ها پاها و پنجه های بسیار قوی دارند تا بتوانند حیوان هایی مانند موش، گراز، بز، راسو، خرگوش، روباه و حیواناتی با جسه های بزرگتر رو شکار کنند. قدرت بینایی بالا یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پرندگان است. عقاب ها وقتی بالای بلندی می نشیند، میتوانند به خوبی شکار خود را هدف گیری و انتخاب کنند.

عقاب طلایی به مناطق شمالی آمریکا، مکزیک، افریقای شمالی تعلق داره، هر چند تعداد کمی از آنها در مناطقی از آسیا و اروپا نیز دیده می شوند. البته گونه هایی از آنها در مناطق شمالی به جز سواحل دریای خزر و نیز در کوه های زاگرس وجود دارند.

روباه یکی از حیواناتی هست که در شکل های گوناگونی وجود داره که این ویژگی ها به این که روباه در چه مناطقه ای زندگی میکنه. این حیوانات باهوش در خاورمیانه و مناطق قطبی و همچنین آفریقا دیده میشن.

از خصوصیات جالب روباه ها میشه به این اشاره کرد که به صورت گروهی زندگی می کنن. معروف‌ ترین روباه جهان روباه قرمز که جثه بزرگتری دارد. روباه ها در دسته جانوران گوشتخوار و پستاندار قرار می گیرن.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها