|

از جذابیت های حیات وحش؛ عاقبت کفتاری که به گوساله تازه متولد شده چشم طمع داشت

یک کفتار در کمین یک گوساله تازه متولد شده نشسته است تا در یک فرصت مناسب شکارش کند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- کفتار حیوانی وحشی است که در میان مردم به عنوان یک حیوان لاشه خوار شناخته شده که همواره به دنبال باقی مانده شکار سایر شکارچیان بزرگ از جمله شیر می باشد. اگرچه انسان ها نظر خوبی نسبت به این حیوان ندارند اما کفتارها در واقع حیوانات فوق العاده باهوش و اجتماعی هستند که معمولا تمایلی به درگیری با انسان ها نداشته اما اغلب به اشتباه در مورد شکار دام ها و حیوانات اهلی مورد اتهام مردم بومی و کشاورزان قرار می گیرند.

کفتارها حیوانات فرصت طلبی هستند و به شکل معمول لاشه شکار شدن دیگر شکارچیان را تصاحب می کنند. اما برخی مواقع هم دیده می شود که کفتارها به شکل گروهی شکار می کنند.

در این ویدئو نیز می بینیم که یک کفتار در کمین یک گوساله تازه متولد شده نشسته است تا در یک فرصت مناسب شکارش کند. اما خوشبختانه ماده بوفالو آنجاست و اجازه نزدیک شدن به کفتار را نمی دهد.

در نهایت هم کفتار به چند قدمی بوفالوها می رسد و با خشم و حمله ماده بوفالو مواجه می شود. البته کفتار متوجه خطر ماده بوفالو می شود و به سرعت از آنجا فاصله می گیرد.

حاضران در این صحنه می گویند که کفتار در چند ثانیه به محل استراحت بوفالوها بازگشت و یک شاخ از ماده بوفالو خورد. اما آنقدر این لحظه سریع اتفاق افتاده است که آن ها موفق به ثبت این لحظه حیرت آور نشده اند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین ارسالی در

    عالی بود عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی