|

حمله خونین و وحشیانه کفتار های آویزووون به گورخر بیچاره؛ شیرا چه با هم گلاویز شدن!

این ویدئو صحنه شکار شدن گورخر توسط کفتار ها را نشان می دهد. بعد از شکار، کفتار ها در حال خوردن لاشه بودند که سر و کله شیر ها پیدا شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای حیوانات دنیایی عجیب و شگفت انگیز برای ما نسان ها است چرا که توانایی درک این همه شگفتی را نداریم و همیشه از قاب نگاه خودمان آنچه که در طبیعت رخ می دهد را قضاوت می کنیم اغلب هم قضاوتمان مغرضانه و به دور از انصاف است. حالا چرا مغرضانه و به دور از انصاف؟ در دنیای حیوانات همیشه یکی به دنبال طعمه است یکی هم به طبع آن طعمه می شود ما هم در این موارد دایه دلسوز تر از مادر می شویم و فحش را نثار شکارچی می کنیم. مثلا وقتی صحنه شکار شدن ایمپالا توسط پلنگ را می بینیم کلی آه مکشیم برای ایمپالای بیچاره و در دلمان به پلنگ بد و بیراه می گوییم. غافل از اینکه آن چیزی که در حال اتفاق افتادن است جزیی از ذات طبیعت است و هیچ بی عدالتی ای در کار نیست فقط ما توانایی درک آن را نداریم.

در این ویدئو صحنه شکار شدن گورخر توسط گله کفتار ها و به دنبال آن پاتک زدن شسر ها به شکار کفتار ها را خواهید دید.

کفتار حیوانی وحشی است که در میان مردم به عنوان یک حیوان لاشه خوار شناخته شده که همواره به دنبال باقی مانده شکار سایر شکارچیان بزرگ از جمله شیر می باشد. اگرچه انسان ها نظر خوبی نسبت به این حیوان ندارند اما کفتارها در واقع حیوانات فوق العاده باهوش و اجتماعی هستند که معمولا تمایلی به درگیری با انسان ها نداشته اما اغلب به اشتباه در مورد شکار دام ها و حیوانات اهلی مورد اتهام مردم بومی و کشاورزان قرار می گیرند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها