|

وضعیت اسفناک کرگدن سیاهی که توی گل گیر کرده و شیر هایی که محاصرش کردن؛ تَهشو فقط ببین

در این ویدئو کرگدنی را خواهید دید که توی گل گیر کرده و شیر ها هم با سوء استفاده از این قضیه به او حمله می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- کرگدن پستانداری غول پیکر و شاخ دار است که به عنوان دومین حیوان بزرگ خشکی بعد از فیل شناخته شده است. کرگدن پنج گونه مختلف دارد که امروزه در نواحی جنوب شرقی آسیا تا قاره آفریقا زندگی می کنند، در حال حاضر سه گونه از این حیوان در معرض خطر جدی انقراض قرار دارد و علت آن شکار بی رویه آن توسط انسان ها می باشد. هر ساله گردشگران زیادی به زیستگاه های کرگدن ها سفر می کنند تا این حیوانات را از نزدیک ببینند در نتیجه درآمد زیادی از این طریق کسب می شود.

این حیوانات نقش مهمی در اکوسیستم ایفا می کنند چرا که فضولات کرگدن ها به حفظ سلامتی حیوانات و گیاهان بومی کمک می کند چون مگس ها، زنبورها و گونه هایی از قارچ از آن تغذیه می کنند. اگرچه این حیوانات در ظاهر سنگین وزن و کند به نظر می رسند اما حقیقت آن است که کرگدن ها می توانند با سرعت ۴۸ تا ۶۴ کیلومتر در ساعت بدوند. سرعت کرگدن های سیاه به ۸۰ کیلومتر در ساعت می رسد که تقریبا دو برابر بیشتر از رکورد سرعت اوسین بولت، قهرمان دوی سرعت و سریع ترین انسان دنیا است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کیومرث ارسالی در

    گاهی از نابودی نجات پیدا میکنی

  • محمد رضا سیستانی ارسالی در

    با سلام عرض ادب و احترام ; چه خوب بود که مسئولین اجرایی کشور در عرضه حل مشکلات شهری از ایده‌های مخترعین در عمل حمایت می کردند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها